P4niX Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 East Rockerz - Sound of my Dreams (gjerne extended version) Tror aldri jeg har vært mer hekta på en sang noen gang
Demantios Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 East Rockerz - Sound of my Dreams (gjerne extended version) Tror aldri jeg har vært mer hekta på en sang noen gang 5674886[/snapback] Den er kongerå, men ble nok lei av den for et par måneder siden. DJ splash remix er god
embark Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiësto Powermix) Cascade - Transcend (Moonman's Transcendental Flight) Ceres - Ease Your Mind Dutch Force - Deadline Green Court - Follow Me (Cosmic Gate Remix) Headstrong - Escalator Kamaya Painters - Soft Light L'Age Synthetique - Terminate Mistral - Rhythm Of Summer (Summer Mix) Out Of Grace - Anglia (Remix) Parker & Clind - Generator Ron Hagen & Pascal M. - Forever Stray Dog - Mirror (Signum Remix) The Quest - Shaken Not Stirred Alt er fra 1999-2000.
fredriri Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Yes! Jeg lever fremdeles på slutten av 90tallet. Du bør få tak i Trance 99 midsummer (4 cds). Her er alle godbitene fra 98/99!
embark Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Yes! Jeg lever fremdeles på slutten av 90tallet. Du bør få tak i Trance 99 midsummer (4 cds). Her er alle godbitene fra 98/99! 5676952[/snapback] Mener du The Year Of Trance 99 - The Midsummer Power Mix? I så fall, den er fantastisk. Anbefalt liveset: Chicane @ Palladium 22-01-2000
Feh Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Første sangen på siste ASOT: Radiohead - Everything In Its Right Place (Mike Foyle's Bootleg Remix)
Blåbær Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 dj snowman - Magnetized Project Medusa vs Exor - Moonshine Inner Motion - Seven Seals (The Scarab Remix) Shane - Too Late to Turn Rosendahl - To You(Sun Port Rmx Edit) Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger Remix) Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love (Rob Searle Club Mix) Morph - Consequence (Benicio Remix) Benicio - Don't Explain [Original Mix] Jacob & Mendez - Deception (Benicio Remix) Benicio - For The Love Of You hmm ja.
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Fire & Ice - Para Siempre Edit: Faktisk en av de få "triste" trance/progressive(?) som jeg vet om... 5672549[/snapback] Det kunne jeg ikke vært mer enig om!
Allighiero Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiësto Powermix)Cascade - Transcend (Moonman's Transcendental Flight) Ceres - Ease Your Mind Dutch Force - Deadline Green Court - Follow Me (Cosmic Gate Remix) Headstrong - Escalator Kamaya Painters - Soft Light L'Age Synthetique - Terminate Mistral - Rhythm Of Summer (Summer Mix) Out Of Grace - Anglia (Remix) Parker & Clind - Generator Ron Hagen & Pascal M. - Forever Stray Dog - Mirror (Signum Remix) The Quest - Shaken Not Stirred Alt er fra 1999-2000. 5676465[/snapback] Vedder en tier på at du har ITWT cd'en til Lars Holte.. :!:
Feh Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Nevner en haug med skikkelig god progressive fra 2003-2006 ca. (Husker ikke når alt er fra jeg ) (setter en * foran de som er noen av mine all time favoritter innen progressive trance) Above & Beyond pres. Tranqility Base - Surrender (Filterheadz Remix) Active Sight - Out of Our Lives Alex Monakhov - Sunset Breeze Andy Moor - Halcyon (Alex M.O.R.P.H Remix) *Audioholics - External Key Bakke & Ljungqvist - Fanatic Bakke & Ljungqvist - Bali Benz & MD - Spiagia *David West feat. Andreas Herman - Larry Mountains 54 Departure - She Turns (Markus Schulz remix) Dino Sofos feat. Delenta - Breathe Sunshine (Paul van Dyk Remix) *DJ Vesigna vs. Jomar - Nightoperator (Club Mix) Dogzilla - Your Eyes Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West remix) Elevation - Ocean Rain *Endre - I Kill For You (Probspot Remix) *Endre - Kallocain (Robert Nickson Remix) *Factoria - Legends Legacy (Octagen Remix) *Filterheadz - Yimanya Firewall - Sincere (Smith & Pledger Remix) Firewall - Kilimanjaro *Fire & Ice - Para Siempre Flash Brothers - Amen *Floyd - Any Given Day (Floyd Mix) Fred Baker vs. Keyboard Kids - All of Us (Fred Baker remix) Gabriel & Dresden - Arcadia Gabriel & Dresden - Serendipity George Hales - Autumn Falls (Markus Schulz vs Alucard remix) *Guy Gerber - Stoppage Time ***Gwill Morris - Forme (Leama & Moor Remix) (tre stjerner fordi dette må være verdens mest behagelige sang, hvertfall min #1 ) *Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix) Hydroid - Blue Tubes Hydroid - Burn Proof Icone - The Way Home Jam and Spoon - Stella James Holden - A Break In the Clouds (Ozgur Can Remix) *Jonas Steur - Silent Waves *Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts Kyau vs. Albert - Made of Sun (Kyau vs. Albert Hard Dub) Kyau vs. Albert - Walk Down (Kyau vs. Albert Hard Dub) Lolo - Elemental *Lolo - Who Are You LSG - Netherworld 2005 (Oliver Prime Remix) Lucas & Beltram - Trust Me *Luke Chable & Danny Bonnici - Ride (James Holden Remix) Mark Otten - Tranquility (Markus Schulz Remix) Markus Schulz pres. Elevation - Somewhere Markus Schulz - Electro Hairspray *Markus Schulz feat. Anita Kelsey - First Time Markus Schulz pres. Elevation - Largo Max Graham feat. Jessica Riddle - I Know You're Gone *Mike Foyle pres. Statica - Space Guitar **Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (må væl komme som #2 av mine favoritter denne da ) *Mike Foyle pres. Statica - Space Theme Dusk (døds vet mashup av Space Guitar og Love Theme Dusk ) Mojado feat. Mr Sam - Naranja (Mr Sam Vision Remix) Motorcycle - Arand You (Gabriel & Dresden Remix) *Nalin & Kane - Open Your Eyes Nicol Sponberg - Ressurection (Gabriel & Dresden Dub) Niklas Harding pres Arcane - Blue Circles Nikola Gala - Swing to Harmony Nu Frequency - 808 (why oh why) Ozgur Can - Illusions Ozgur Can feat. Nick Beman - Now Even Winds P.O.S - Gravity Perasma - Swing to Harmony Perry O'Neill - Myst *Peter McCowan - Trailer Park Boy *Probspot - Foreplay Probspot - Blueberry Pulser - Cloudwalking 2005 Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden Remix) Rachel Starr vs. Perasma - Till There Was Harmony (Gabriel & Dresden Bootleg) *Ridgewalkers feat. El - Find *Rio Addicts - Crossroads Santiago Nino - Mirage Sayla - Majestic (Arizona vs. Passiva Remix) Signum - The Timelord *Solid Globe - Sahara Starsign - Tauricilus *Synergy - Hello Strings The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg) Tilt - The World Doesn't Know Usual Aspect - Mr Blue (Thrillseekers Remix) Way out West - Fear Yilmaz Altanhan - Eighties
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Nevner en haug med skikkelig god progressive fra 2003-2006 ca. (Husker ikke når alt er fra jeg ) (setter en * foran de som er noen av mine all time favoritter innen progressive trance) *Ufattelig mange sanger* 5682834[/snapback] Det der var nesten litt for mange! Orker ikke lese gjennom ^^
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Nish - Acidy Overdrive (Dave Joy Remix) 5685486[/snapback] ooooh! Er den ny?
Feh Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Nish - Acidy Overdrive (Dave Joy Remix) 5685486[/snapback] ooooh! Er den ny? 5686716[/snapback] Den er ny Ganske kul imo
black_sheep Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Megara vs. Dj Lee at WTTC United Night 2005 Ibbenbüren i samma slengen så lurte jeg på en sang, husker bare starten: "i was walking down the street and listened techno beats" eller noe sånt. refreng: "my heart is beating boom boom bim bam bim boom boom boom, when i see you boom boom bim bam bim boom boom..." og kan noen liste opp alle megara vs.dj lee låter? Endret 2. mars 2006 av black_sheep
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Megara vs. Dj Lee at WTTC United Night 2005 Ibbenbüren i samma slengen så lurte jeg på en sang, husker bare starten: "i was walking down the street and listened techno beats" eller noe sånt. refreng: "my heart is beating boom boom bim bam bim boom boom boom, when i see you boom boom bim bam bim boom boom..." og kan noen liste opp alle megara vs.dj lee låter? 5687430[/snapback] Du det blir litt mange veit jeg! Jeg elsker denne: Solar Stone - Eastern Sea + en god del remixer av den!
Blåbær Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 og kan noen liste opp alle megara vs.dj lee låter? 5687430[/snapback] sjekk her: http://www.vanderkarsten.de/ http://www.dj-lee.de/
Feh Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg elsker denne: Solar Stone - Eastern Sea + en god del remixer av den! 5690586[/snapback] Liker Martin Roth remixen best jeg Den er kos.
embark Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 og kan noen liste opp alle megara vs.dj lee låter? 5687430[/snapback] The Megara Full Intention Hold Your Hands Up High Human Nature Musical Society Outside World The Megara 2005 There ye go, lad.
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg elsker denne: Solar Stone - Eastern Sea + en god del remixer av den! 5690586[/snapback] Liker Martin Roth remixen best jeg Den er kos. 5691970[/snapback] Martin Roth remixen er jo den værste! Den ødelegger jo hele melodien som gjør hele sangen. Martin Roth greier å lage en melodi-lyd. Hør på Martin Roth - The Orange Theme, Martin Roth - Last Time og den remixen han har av Eastern Sea. Det blir bare feil! De som er bra av den: Original mix First State remix G & M Project remix M.O.R.P.H. vs Sirocco remix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå