Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ahh digg, hører på en awesome dash berlin konsert fra ASOT550 (han leverer alltid noen helt awesome mashups) :D

 

har folk forresten stemt på sine top djer på top 100 djmag? ^^ stemte ihvertfall på van buuren, dash berlin,andrew rayel og alexander popov (husker ikke helt den siste jeg stemte på) ^^

 

Nei. Den rangeringen kan ta seg en bolle, spesielt med tanke på at folk kan kjøpe stemmer, man MÅ registrere seg der osv. Bare tull, og helt verdiløst i mine øyne.

 

Skulle jeg stemt hadde jeg stemt på mark sherry, asot600 db settet hans var unreal og det absolutt villeste jeg har vært med på.

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar

Hallo. Kom tilbake fra ferien lørdagen som var. Ser det ikke har skjedd mye her på de nesten tre ukene jeg var borte. :p Men nå er jeg tilbake og skal gjøre mitt beste for å hjelpe til å holde liv i denne tråden. Hører på Emotions 16 nå. Den er digg så langt. Hørte på 14 og 15 i går. Likte veldig remixene av Ayla - Sun Is Coming Out og Dutch Force - Deadline. :)

Endret av AgeOfRave
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt på å begynne å bruke min 5 år gamle Youtube-konto til noe nå. Og da snakker jeg om å laste opp musikk laget av andre. Jeg har mange gamle CD-er hjemme. Musikk som ikke selger lenger. Så lurer jeg på, er det noen her som har erfaring med om de bryr seg om du laster opp gammel musikk som er ute av produksjon? Tjener man ikke lenger på en sang, burde man vel ikke bry seg? Jeg har mange Goliath, In Trance We trust, Trancemaster og andre serier hjemme. Og blir jeg bedt om å ta ned en sang, gjør jeg det med en gang/så fort som mulig, og kommer ikke til å laste opp den samme sangen jeg er bedt om å ta ned på nytt. Men hvis ulike sanger blir bedt om å tas ned, blir du advart/straffet for det? En sang som ikke er den samme som du ble bedt om å ta ned er jo ikke det samme. Laster man opp det samme om og om igjen uansett hvor mange ganger man blir bedt om å ta det ned, så skjønner jeg. Jeg har aldri lastet opp musikk før, og kunne trengt litt tips og erfaring fra folk.

Endret av AgeOfRave
Lenke til kommentar

Noen her som har, eller har hørt albumet International DJ's At Goliath fra 2002, mixet av DJ Stigma? Det er et av mine favoritt-Goliath-album. Skal laste opp mer etterhvert. Det er totalt 17 sanger på denne mixen, og her er noen (i rekkefølge fra 8, 9, 10, 15, 16 og 17) av sangene jeg lastet opp i går:

 

Jeg legger til alt jeg liker av musikk og av og til sanger jeg likte da jeg var liten og ikke nå lenger, så ikke bli overrasket hvis dere sjekker ut kanalen min og går gjennom favorittene mine. Men så har jeg 1595 favoritter, ingen som orker å se gjennom så mange. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...