Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Hva en kalte Progressive house (f.eks) for 5 år siden, er ikke i nærheten av hva som kategoriseres som progressive house i dag.

ja helt klart.. finner mye der som heller burde vært plassert under andre sjangere, bl.a. trance.. men sånn går det når mainstreamen voldtar sjangernavn til ingen vil assosieres med dem lenger, det forplanter seg til andre sjangre og skaper kaos over hele fjøla..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. For å være ærlig hører jeg egentlig ikke likheten.

nei jeg innså nå at det vel så mye var See You On The Other Side fra samme album jeg tenkte på og det er først og fremst siste delen av det utsnittet som gav mest assosiasjoner :p den stutter-aktige effekten er iallefall veldig BT -This Binary Universe..

Lenke til kommentar

Armin van Buuren har sluppet en plate med litt forskjellig sanger, no top 15 greier:

http://open.spotify.com/album/1nJeC45nYAVL5nf6LlQKUT

lite nytt det der.. armin selv har vel knapt nok sett tracklista med sine egne øyne engang og jeg blir overrasket om den der i det hele tatt er å finne som fysisk "plate".. det der er bare Armada's standard "la oss spamme nettbutikkene med 10-15 samlealbum hver måned"-opplegg, som tydeligvis har nådd spotify også...

 

de lager tilsvarende "top 15 <sett inn måned><sett inn årstall>" for hver av frontartistene til armada, hvert radioshow, hvert sublabel, hver sjanger, hver årstid, klassiker-specials, ibiza-specials og selvfølgelig mini mix-album for hver måned. hver artist, hvert sublabel, hver sjanger, hver årstid osv osv osv osv.............. -definisjonen på "kvantitet foran kvalitet" -gjelder bare å gi ut låtene så mange ganger som overhodet mulig, så får man de salgstallene man vil ha før eller siden (-regner jeg med, siden de har holdt på sånn i et par år nå)...

 

faens mareritt, må jo lete med lupe for å finne det som reelt sett er nye utgivelser innimellom alt oppgulpet til Armada.

------

edit; bare for å illustrere:

 

armada%20spamming.jpg

 

jeg tror jeg teller 17 "utgivelser" av den samme orignal mix'en jeg.. ^^

Endret av Joaaso
Lenke til kommentar

--snip--

--snip--

 

Joda, men for personer som meg som ikke hører så mye på trance, så gjør det meg ikke noe å komme over slike album. Synes det var noen kule låter på plata (som jeg seff ikke har hørt fra før av, siden jeg er ikke browser så mye innen trance), og tenkte jeg da skulle poste den :)

Problem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...