Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som synes de 3 låtene her høres litt mistenkelig ut...?

http://www.trackitdown.net/artist/102906/denzel-d.html

 

At man kan høre produksjonslikhetene mellom "bluster of the storm" og "flight 643"?

Ja de høres like (tøffe) ut. Men det kommer vel ikke som en bombe, når 2 personer fra samme plateselskap, bruker lik sound-set. Mye av Vandit låtene høres like ut, for ikke å nevne alt som Discover releaser...

Lenke til kommentar
jeg hater ikke konseptet Tiesto, liker bare ikke at han får all æren. Syns du graver Tiesto's grav selv, når du velger å sammenligne han med 50 cent btw...

For alt jeg vet, står det "Produced by xxx" i bookletene på CDene og på coveret av vinylene. At Tiësto setter sitt eget navn der, gjelder bare kommersielle grunner.

 

Tiësto vs. Junkie XL - Obsession

"Hmm. Usikker på denne. Hørt om Tiësto, men ikke JXL"

 

Tiësto - Suburban Train

"Oi, Tiësto!. Må kjøpe!!!"

Lenke til kommentar
Tiësto vs. Junkie XL - Obsession

"Hmm. Usikker på denne. Hørt om Tiësto, men ikke JXL"

 

Junkie XL kjent for å produsere OST for spill (NFS Pro Street er et av de nyeste).

Vet ikke hva stilen heter men myspace profilen reflekterer tydelig hva han spiller:

 

http://www.myspace.com/junkiexl

 

(Setter pris på om noen kan sånn ca. navngi stilen, som jeg tviler sterkt kommer innenfor trance :hmm:).

 

edit: Catchet ikke helt "innholdet" før posten var skrevet.

Endret av radivx
Lenke til kommentar
Tijs var helten min før, nå lager han bare musikk.

Elements of Life plata var egentlig ganske tragisk, så den driving to heaven sangen håper jeg er like god som du sier Dalh :)

Ny Allure låt blir uansett koselig, og gleder meg veldig til den låta med JES.

 

Kommer til å kjøpe uhørt uansett, ISOSplatene holder ganske høy kvalitet.

 

den mat zo remixen er på elements of life:remixed, hvis du skal høre den. den er en del bedere en orginalen. faktisk den beste på rmx albumet synes nå jeg.

 

ok jeg trekker tilbake det utsagnet, carl cox er 45 btw, og det var ikke helt rettferdig. i det minste respekterer jeg disse dj'ene 500 ganger mer enn tijs verwest. btw det er ikke alderen som er poenget mitt, om hvorfor han bør legge opp, iallefall som produsent. (som ligger i at produksjonsnavnet Tiesto faktisk mest sannsynlig ikke omfatter produksjoner av hovedpersonen selv, men kombinasjoner av Cor Fijneman, Tony Montana, Dennis Waakop Reijers/Denzel D, Hans Willem Mallon, Gert Huinink & Alco Lammers og Ronald Van Gelderen)

 

den sto omtrent Dennis Waakop Reijers med liten skrift på alle sanger som som sto Tiesto som "MAIN artist" :p

 

jaja gleder med til ISOS 7 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...