Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det sikkert Cosmic Gate kommer til Oslo da? kan jo værra andre steder i norge? ikke det at jeg har trua på det men :thumbdown:  bor i oslo sjæl anyways  :thumbup:

7889292[/snapback]

 

Dude.. Du bør lese litt mer altså. Cosmic Gate kommer på Keep It Tidy, Sentrum Scene 30 april. Det partyet har vært planlagt lenge, så ja.. Det er 100% sikkert på at de kommer til Oslo, og ingen andre steder..

Lenke til kommentar
hvor i denne threaden står det at de kommer på tidy? Oo

7889404[/snapback]

 

Du har kanskje ikke fulgt med.

 

30 April er det som alle vet Keep It Tidy. Det var lenge snakk om at Ferry og skulle komme og spille der, men det kunne han da ikke. Når da det er stille en stund og mihkku (han som arrangerer Under The Sun), sier at Cosmic Gate kommer 30 April skjønner de fleste at det er KiT det er snakk om ;)

Lenke til kommentar
har ikke hørt noe etter at ferry kansje skulle dukke opp, uansett kan du ikke forvente at alle vet alt.. hva er vitsen med å henge på forum som dette da? får ikke dratt på KiT uansett :( men gleder meg til uts  :thumbup:

7889576[/snapback]

 

Nei, men de fleste andre som poster her visste det ;)

 

Og hvorfor kan du ikke dra på KiT?

Lenke til kommentar

første tryvanns treff.. er russ iår.. men vuderer forsatt den prioriteringen.. mulig det blir begge deler.. desverre er det ingen på bussen som ha forståelse på hvor sykt KiT blir, så ingen av de idiotene blir med.. det som gjør det til et vanskelig valg.. :roll:

Lenke til kommentar

jeg kan bekrefte at Cosmic gate kommer til Keep It Tidy 30.April sammen med mange andre.

Det kommer til og bli en uforglemmelig kveld som jeg ikke anbefaler og gå glipp av.

Men først så har vi 24.2@PI 17dager igjen :w00t:

møt opp alle som kan.

 

DJ_Dark: bare til opplysning så er vi i hovedsak to personer som driver Star One og konseptet Under The Sun, men det er Mihkku som står som eier av Star One.

 

mvh

driftssjef

Rune

Star One

Lenke til kommentar
jeg kan bekrefte at Cosmic gate kommer til Keep It Tidy 30.April sammen med mange andre.

Det kommer til og bli en uforglemmelig kveld som jeg ikke anbefaler og gå glipp av.

Men først så har vi 24.2@PI 17dager igjen :w00t:

møt opp alle som kan.

 

DJ_Dark: bare til opplysning så er vi i hovedsak to personer som driver Star One og konseptet Under The Sun, men det er Mihkku som står som eier av Star One.

 

mvh

driftssjef

Rune

Star One

7890249[/snapback]

 

Jeg vet det, du har sagt det før ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...