Gå til innhold

hvorfor teller ikke off-topic?


Anbefalte innlegg

jeg lurte bare på hvorfor off-topic kategorien ikke teller på antall innlegg.. lurer bare på om det er en spesiel grunn til det.

 

noen av underkategoriene er greit at ikke teller slik som søppel og der hvor man kan teste ting..men hvorfor alle?

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Goophy @ 25/05/2004 : 20:26)
QUOTE (Erad @ 25/05/2004 : 19:31)
Hvem bryr seg om postcount?

:ermm:

Natrium gjør...

 

Man er ikke her for å få flest mulig poster, men for å hjelpe/få hjelp :yes:

jo takk skal du ha.. man er her får å hjelpe andre etter hva jeg fårstår, og det å gi andre en god latter er jo litt posetift..

Lenke til kommentar

Postcounten er ikke alt her på forumet, og jeg synes man kunne gitt bøter til folk som starter tråder bare for å få høyere postcount.

En rimelig bot kunne vært å fratatt dem noen av postcountene, siden det tydligvis er hvor det svir.:green:

Postcounten er vel egentlig bare å vise hvor aktiv eller lenge du har vært her.

Lenke til kommentar

QUOTE (bulldog @ 26/05/2004 : 10:25)
Hvis man tenker at det å ha 7000 inlegg på hw-forumet gir masse cred trenger man et liv. :nei:

enig, men det burde jo være lett å få øye på post count spammers..

 

Men anyways, jeg syntes hw.no forumet ikke bare er et sted jeg får hjelp, og hjelper andre, men et sted jeg lærer masse, og i tillegg er det meget avslappende, når jeg er sur, stresset er fortvilet er det bare å finne en eller annen med pc problemer som jeg kan hjelpe :)

Lenke til kommentar

Enig, det er bare noe jåss. Hvorfor ikke heller bedømme etter kvaliteten på innleggene heller enn kvantiteten. Mange poster rundtomkring her hadde deffinitivt fortjent å være i offtopic, for det er masse søppel rundt om her. Men bevares, jeg trives veldig godt her på forumet, synes det er godt å trekke meg tilbake, logge meg på, og koble ut alt annet for en stund.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...