Shotherra Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 (endret) På UT 2004 I introen så ser vi en Nvidia logo der det står "The way it`s ment to be played" ATI har også den samme logoen!! Det jeg lurer er om Nvidia har kjøpt "rettigheter" til å lage det samme slagordet (logoen)? Har dette blitt omtalt på HW.no? Endret 24. mai 2004 av CorVette
Zeph Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 (endret) Det er vel slagordet, "The way it's meant to be played" og ikkje sjølve logoen du snakker om Endret 24. mai 2004 av zeph
Shotherra Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 Det er vel slagordet, "The way it's meant to be played" og ikkje sjølve logoen du snakker om JA, retter på det nå..
atticus Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Av nysgjerrighet, Hva får deg til å tro at det er nvidia som har kjøpt ATi og ikke omvendt ? Jeg mener da å ha sett nvidia først ute, men lurer på om kanskje det bare er et slagord for enkelte spill rett og slett. Rett meg hvis jeg tar feil.
SupremeX Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 tror nok bare det er et bilde som en uskyldig photoshop'er har laget. nVidia har jo brukt "the way it's meant to be played" frasen ganske lenge, pluss at jeg tror den frasen er TradeMark også. det står jo "TM" på slutten der.
Kjetil-H Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Hei. Tror nok heller dette er et manipulert bilde, eller at bildet er av en redigert versjon av logoen, enn at ATi har "kjøpt" rettigheter til noe. "The way it's meant to be played" er et logoprogram for spillutviklere, der de får support og hjelp til å utnytte nye grafikkort/implementere avanserte effekter i sine spill mot at nVidia får sin logo på spillboksen og i spillet. Hjelpen kan også gå på driveroptimaliseringer, tilgang til testkort etc. ATi har sitt eget program kalt "Get in the game", så denne logoen har nok ikke noen offisiell tilknytning til noen av disse programmene. (Og på grunn av mangel på bedre uttryk bøt jeg vel påpeke at "program" ikke har noe med programvare/software å gjøre.) Mvh Kjetil
Typhon Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 (endret) Ser helt klart at den logoen ikke samsvarer med kula den liksom skal forme seg over 100% fake Endret 24. mai 2004 av Typhon
Da_Assassin Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Av nysgjerrighet, Hva får deg til å tro at det er nvidia som har kjøpt ATi og ikke omvendt ? Jeg mener da å ha sett nvidia først ute, men lurer på om kanskje det bare er et slagord for enkelte spill rett og slett.Rett meg hvis jeg tar feil. nå har jeg aldri sett det ATI logoen i den sammenhengen med det slagordet før, men NVIDIA har brukt det en stund, det er sånn standard popup på starten av mange spill for tiden...
chil Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Av nysgjerrighet, Hva får deg til å tro at det er nvidia som har kjøpt ATi og ikke omvendt ? Jeg mener da å ha sett nvidia først ute, men lurer på om kanskje det bare er et slagord for enkelte spill rett og slett.Rett meg hvis jeg tar feil. ati hadde aldri hatt pengene til å kjøpe Nividia som er et MYE MYE MYYYYYYYYE større selskap.. Selv om jeg liker ATI best da
FJERNET111 Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Det bildet har ingenting med ATi å gjøre... Det er bare det at man kan skifte bilde av hva som vises i UT2k3/4 og du kan derfor putte inn en logo fra ATi istedenfor.
FJERNET111 Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 ati hadde aldri hatt pengene til å kjøpe Nividia som er et MYE MYE MYYYYYYYYE større selskap.. Selv om jeg liker ATI best da De er nok noenlunde jevnstore og har noenlunde lik markedsandel... Du må huske på at ATi har vært med mye lengre enn nVidia også.
Shotherra Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 Det er først nå jeg har lagt merke til det. Det med at logoen ikke passer helt inn på kulen (ATI) undret jeg meg over nå som dere gjorde meg veldig oppmerksom på det.
mad_arab Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 ati hadde aldri hatt pengene til å kjøpe Nividia som er et MYE MYE MYYYYYYYYE større selskap.. Selv om jeg liker ATI best da ATi har vært større enn NVidia i 10år++. Først med NVidia sin GF2/3/4/FX suksess har de begynt å ta igjen med tanke på markedsandeler og omsetning. Hvordan det står til akkurat nå har jeg ikke noen tall på, men jeg vet at ATi har fått større markedsandeler det siste året. Så du er nok mildt sagt på jordet i din oppfatning av virkeligheten...
Shotherra Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 hva med dette? Enda en kopi eller? http://www.modszone.com/various/mirror/images/atiwtbp_lq.jpg
Glipp Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 (endret) ATi bruker: "Get in the game" så det er når photoshop laget Endret 24. mai 2004 av *Magnus*
Shotherra Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 ati hadde aldri hatt pengene til å kjøpe Nividia som er et MYE MYE MYYYYYYYYE større selskap.. Selv om jeg liker ATI best da ATi har vært større enn NVidia i 10år++. Først med NVidia sin GF2/3/4/FX suksess har de begynt å ta igjen med tanke på markedsandeler og omsetning. Hvordan det står til akkurat nå har jeg ikke noen tall på, men jeg vet at ATi har fått større markedsandeler det siste året. Så du er nok mildt sagt på jordet i din oppfatning av virkeligheten... Må si meg uenig der, aner ikke hvor lenge Nvidia og ATi har vært på markedet men jeg liker Nvidia best uansett.! Muligens det er noen ganger ATI har vunnet de fleste benchmarkprogrammene, men Nvidia har også gjort det samme. Men etter min mening så er de LIKE jevngode begge to. Nå er det bare å vente til at den storre testen kommer: NV 40 vs R420
bkak Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 hva med dette? Enda en kopi eller? http://www.modszone.com/various/mirror/images/atiwtbp_lq.jpg Ja, ATI-bokstavene ligger jo helt flatt.
Glipp Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 litt OT: men når vi snakker litt om det samme... når kommer R600 ut ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå