majuz Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 i dag tidlig når jeg stod opp sto skjermspareren helt stille.. måtte reboote og når jeg gjorde det ville ikke skjermen på og jeg hørte ikke det normale pipet ifra pc`en.. jeg reboota igjen og da ville den med en gang, både pipet og skjermen... hva har skjedd...
Uxzuigal Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Har 3 muligheter: For lite strøm For varm CPU Virus/Systemet Sovnet(sovning er sjeldent men) Ellers kan det være at HDD er for varm:) det jer kommer på nå, uff skole, på tide og komme seg av gårde tenker jeg:)
krizkriz Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Start i "safemode" og kjør en virus sjekk! Hvis det ikke funker så legger du inn Windows på nytt og da skal det fungere
andesam Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 skjedde med meg en gang, men da hjalp det ikke å resette dataen... Men etter X antal ganger med resetting av cmos en så kom den...
majuz Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 har en 350watts strømforsyning som skal klare og drive det helt fint og litt til.. bitex kan være for pc`døra stod oppe... skal prøve og se om det skjer i natt og for da resetter jeg cmos
Bytex Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Jeg bare spurte fordi det har skjedd med meg en gang. Hørte et smell så for en veps rett inn i kabinettvifta. Har kabinettet helt åpent stort sett. Har ei vifte som drar inn luft og ei som dytter ut luft..den hang seg opp i den siste vifta, stakkar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå