Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en egen konto for mods på home.no, men den har jeg rett og slett gitt opp! Lastet opp bildene på upload.org slik som syar2003 sa, takk for tipset!

 

Her er bilder av et strøk rød lakk:

larslars-div.JPG

larslars-dor.JPG

larslars-front.JPG

larslars-top.JPG

 

Det er litt svakt noen plasser så det trenger noen strøk til før det blir bra.

 

Hentet pakken fra microplex i dag, der var det mye rart oppi. Den radioen var dritstilig! :green: Kommer tilbake med litt resultater når jeg har fått skrudd sammen maskinen igjen :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ble da pent det der.. lakkert du rett oppe?? eller la du noen grunning?

Brukte ikke grunning nei, har ikke så mye å si når det er lakkert fra før. Da er det bare å pusse ned littegrann, slik at du får litt ru i lakken.

 

Har nå begynt å pusse ned litt av det røde for å få lakken slett og fin. (har ikke noen planer om å få til samme som snekker´n :no: )

Lenke til kommentar

har du noen flere planer?

Har en del bilder av ett chiftech. Som er hellakkert. Jeg valgte sort. For å gå litt stilrent. Ikke mye dilldall og forskjellige farger. Går for en lysfarge og en kabinett farge.

Kan legge ut hvis noen er intressert.

Blei greit fornøyd ihvertfall.

 

Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

Bildene dine er for store. Du skal ikke ha større enn 400x400. jeg bruker 400x300 og lager en Tumbnail til den orginale størlsen. så i forumet ikke større en 400x400. men gjør så du kan klikke på bildene så du åpner nytt vindu med de storre bildene. Sånn sa det på 2 måter.... :roll:

 

Men fett prosjekt da. har samme kabisse jeg å. stå på!! :thumbup:

 

Gleder meg til finishen azza! :w00t:

Lenke til kommentar

Kan prøve disse thumbnailene, men hvordan får dere bildene til å bli akkurat 400x300 (eksempel)? Jeg bruker paint. Der tar jeg tak i hjørnet og drar det det bortover slik at det blir mindre :D

 

Edit: altså jeg er ingen stor kunstner med bilder, men hvis noen hadde giddet å forklare meg så.. :)

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Ok fant ut noe nå :p Fikk ikke til å angi antall piksler, men prosent, det blir ikke 400x300, men et bestemt antall prosent nå hvertfall ;) Da blir bildene like store.

 

Så her kommer det en update.

 

Pusset.JPG

 

Dette er da dette som er pusset og skal lakkeres på nytt. Fronten og det er av plastikk så det er jeg egentlig godt fornøyd med, derfor trenger den ikke å lakkeres mere. Bunnen er jo ikke så nøye da den ikke vises :p Alt har fått to strøk da..

 

Edit: bilde er thumbnail ;)

 

Edit2:

 

HPIM0416.JPG

Håndtaket er ferdig lakket :thumbup:

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Her er noen res etter modingen. Jeg har blant annet byttet cpu-kjøler og sånt..

 

MP:11

FSB:193

RAM: 2-2-2-11 @ DDR 290 :thumbdown:

vcore:1,775

temp cpu: idle 41, full load ca.52

CPU du har da?? kjører samme på min 2400+.. med lavere vcore vel og merke..

 

Kommer det nye bilder med et digi cam elr.no? vil se hvordan det virkelig er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...