Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God kveld!

 

Har startet med prosjektet Chieftec Round Up :) Det går ut på å få Chieftec-kassen min litt finere, og kanskje litt kaldere.

 

untitled3.JPG

Dette er altså mitt utgangspunkt.

 

Det jeg skal gjøre er å lakkere det, var til Trondheim på Fredag og der fikk jeg forskjellige tips, så det ble til slutt så jeg bestemte meg for Marineblå innvendig og Purpurrød utenpå. Kommentarer på fargevalget kan du komme med her ;) -vil helst ikke ha så mye snakk om det i denne tråden da dette er bestemt.

 

5.JPG

Her har jeg pusset alt slik at det er klart for lakering.

 

1.JPG

2.JPG

Her er det lagt på ét strøk med blåfarge. Dette er da selve kabinettet, uten alle platene.

 

3.JPG

4.JPG

Diverse ting som skal være blå ;)

 

Dette er det jeg har rukket å gjort til nå, håper på litt tilbakemeldinger her nå da. Kjekt med litt variasjon fra alle de workloggene om hjemmelagd vannkjøling :p

 

Skal som sagt få tak i mere lakk i morgen, da blir det vel litt lakking (hvis været tillater det)

 

Edit: fikset link

 

Edit2: redigert topic

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke enda en Chieftec-mod.

Hvis du syntes det er så kjedelig med chieftechmodder så trenger du ikke å klikke på en tittel som sier : Chieftec "Round Up" ... da er det nemlig høy sannsynlighet for at det er noe med ett chieftec kabbis å gjøre.... Folk må da få lov til å modde sine chieftec-kabbiser oxo vel ?

Lenke til kommentar
Såklart, de må bare modde i vei for min del. Skjønner bare ikke hvorfor de tror at det er så interessant for andre forumbrukere å lese om utallige juletreaktige Chieftec-kabinett.

Spar deg a, ikke noe poeng i å komme her å syte over folk som faktisk gjør en innsats for å forbedre kabinettet sitt etter det de faktisk syns er fint. Er det noe poeng i å være så jævla uhøflig? Når du da i tillegg presiserer at grunnen til at du kritiserer er fordi du ikke skjønner hva andre enn deg har noe utbytte av ved å lese posten, blir jeg bare provosert. Som det har blitt sagt minst 1000 ganger før; har du ikke noe hyggelig å si, så IKKE si det! Spesiellt ikke når det er så lite konstruktivt som innlegget ditt. NATTA. :mad:

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar
Såklart, de må bare modde i vei for min del. Skjønner bare ikke hvorfor de tror at det er så interessant for andre forumbrukere å lese om utallige juletreaktige Chieftec-kabinett.

Spar deg a, ikke noe poeng i å komme her å syte over folk som faktisk gjør en innsats for å forbedre kabinettet sitt etter det de faktisk syns er fint. Er det noe poeng i å være så jævla uhøflig? Når du da i tillegg presiserer at grunnen til at du kritiserer er fordi du ikke skjønner hva andre enn deg har noe utbytte av ved å lese posten, blir jeg bare provosert. Som det har blitt sagt minst 1000 ganger før; har du ikke noe hyggelig å si, så IKKE si det! Spesiellt ikke når det er så lite konstruktivt som innlegget ditt. NATTA. :mad:

 

Mvh,

Haakon

helt enig , finnes en hel drøss folk med nettopp dette kabbiset derfor er det sikkert en god del folk som faktisk har nytte av nettopp slike poster :) , men dette er jo en worklogg ikke en diskusjonstråd så i respekt til trådstarter syntes jeg vi legger denne diskusjonen død :)

Lenke til kommentar
Såklart, de må bare modde i vei for min del. Skjønner bare ikke hvorfor de tror at det er så interessant for andre forumbrukere å lese om utallige juletreaktige Chieftec-kabinett.

Har selv et Chieftec kabinett, som det kanskje burde gjøres noe med. Jeg synes det er veldig interessant å se hva andre har fått til. Det gir både ideer og inspirasjon. :yes:

 

Neste gang: Ikke prøv å tenke for oss andre. Og er du ikke interessert, så styr unna. :ermm:

Lenke til kommentar
Såklart, de må bare modde i vei for min del. Skjønner bare ikke hvorfor de tror at det er så interessant for andre forumbrukere å lese om utallige juletreaktige Chieftec-kabinett.

Har selv et Chieftec kabinett, som det kanskje burde gjøres noe med. Jeg synes det er veldig interessant å se hva andre har fått til. Det gir både ideer og inspirasjon. :yes:

 

Neste gang: Ikke prøv å tenke for oss andre. Og er du ikke interessert, så styr unna. :ermm:

Godt sagt hilram, nå kan jeg sove godt med forestillingen om at tullingene ikke er i ferd med å overta forumet enda... :D

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar
1: ikke helt mine farger, men alt annet enn standard...  :yes:

 

2: lol@Magh

Ja, jeg skjønner at det er en del som ikke liker fargene :p og nettopp derfor, så er det sikkert ikke så mange som har de fra før heller. Og når jeg selv liker dem så var det jo nesten klart :yes:

 

Edit: Bli ingen update i dag, da jeg skal på Hitra for å spille fotballkamp :)

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...