Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oslo Områdets billigste SHDSL?


Anbefalte innlegg

heisann

 

 

Jeg lurte på hva som var oslo områdets billigste SHDSL ?

Også lurte jeg på om none vet hvorfor det ikke er noen som leverer "Super-bredbånd" som ligner på det LYSE leverer på vestlandet, skal du ha noe hastigheter her må du jo bla opp ca 1.500,- noe som er veldig mye..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel.. bbf har jo noen linjer på 10mbit i oslo, ellers så leverer vel ngt og firstmile linjer i oslo?

bbf ? url ? j afirstmile & NGT leverer i oslo, men NGT sine SHDSL løsninger er dyre og ikke spessielt bra.. Firstmile leverer ikke her jeg bor, men de er også relativt dyre sammenlignet med LYSE..

Lenke til kommentar

alle de som er nevt til nå leverer 2mbit til ca 1300-1500,- noe som er ganske dyrt, skal du flere hakk opp 5-10mbit må man jo betale mange tusen kroner i mnd noe som er alt for mye for er privatperon..

 

Hvorfor er det ingen som kopierer LYSE i området rundt hovedstaden 10mbit til 799,- hadde vært deilig

Lenke til kommentar
BBB = Oslo's svar på Lyse etc, men de leverer bare til eksisterende kunder desverre. Billigst på SDSL er nok Firstmile.

feil, de leverer til borettslag der det allerede er bygd ut, du trenger ikke være kunde fra før. Men om det ikke er bygd ut der så får du ikkeno, det er sant :(

Lenke til kommentar
BBB = Oslo's svar på Lyse etc, men de leverer bare til eksisterende kunder desverre. Billigst på SDSL er nok Firstmile.

feil, de leverer til borettslag der det allerede er bygd ut, du trenger ikke være kunde fra før. Men om det ikke er bygd ut der så får du ikkeno, det er sant :(

Tenkte på..... :hmm:

 

 

Hvis noen faktisk investerer et par mill i bredbåndsfabrikken, legger ut masse nyttig info, kjører masse reklame i aviser og tv og faktisk begynner å bygge ut igjen vil dem jo tjene millioner..... ?

 

SÅ mange her som sikler etter 10mbit, SÅ mange som VIL sikle etter 10mbit etter dem har sett en nice reklame på hvor kjapt man kan laste ned backup av DVD`ene sine uten å måtte rippe dem selv.. :w00t:

 

Nextgentel burde seriøst få øynene opp her og investere... (Hvis telenor investerer og bygger ut, kommer dem vel med 10mbit for 4000 spenn i måneden i stedet for 400... :( )

Lenke til kommentar
Hvis noen faktisk investerer et par mill i bredbåndsfabrikken, legger ut masse nyttig info, kjører masse reklame i aviser og tv og faktisk begynner å bygge ut igjen vil dem jo tjene millioner..... ?

Hadde det vært millioner å tjene så hadde det nok allerede blitt gjort.

 

Er nok enorme utbyggingskostnader som primært står i veien vil jeg tro. Og 95% av hjemmebrukerne klarer seg faktisk helt fint med 1Mbit eller mindre pr. idag - tror aldri jeg har vært ute for en streame-tjeneste f.eks. som krever mer. Fildeling i stor skala (som kanskje er hovedpoenget for de som ønsker seg mye raskere linjer) er det ganske liten andel av totalbrukerne som driver med, og et par tusen storbrukere (som også belaster linjene max hele tiden) blir man ikke rik av, de er vel faktisk langt på vei 'uønskede kunder' hvis man skal se rent økonomisk på det.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Fordi dem ikke vet helt hva bredbånd faktisk kan brukes til... Dem regner med at internett er surfing og ikke mer...

 

Får man opplyst den eldre generasjonen som vanligvis ikke har peiling, (30 år og oppover) så er det meget sannsynelig at dem vil finne ut at store hastigheter lønner seg...

 

Edit:

 

Skal man selge noe, tenk som en som ikke har det... Hva vil JEG vite om produktet for å kjøpe det? Hva bør produktet gjøre for at jeg skal kjøpe det? Kan produktet slås sammen med noen andre ting som gjør det ennå mer nyttig for meg?

 

Seff... Mulighetene er mange.

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...