Gå til innhold

11 åring lager vannkjøling!!


Anbefalte innlegg

trenger ikke vernebrikker til slikt...

har iallefall ikke jeg trengt.. og jeg har moret meg masse med den dremelen jeg fikk til jul...

Selv om man er utstyrt med to øyne lønner det seg å ta vare på begge. Man klarer seg med det ene (mister bare dybdesynet osv), men det er jo moro med to!

 

Bruk vernebriller!

Bare for å svare på det med dybdesyn. Man mister det ikke permanent vil jeg si. Du venner deg til det, og klarer å tilpasse synet slik at du beregner riktig når du f.eks rekker deg etter et objekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor tror jeg denne posten bare er bull og tull og løgn?

Ja det lurer jeg også på? Hvorfor tror du det?

 

-KJ

Trur det er mange som lurer på korfor du lurer på det..

Så kan du fortelle oss kvifor du lurer på det?

Nr.1 jeg har ikke sett et eneste bilde i denne posten.

 

Nr.2 så har jeg tatt en titt på hvor seriøse de andre postene til denne gutten er.

Lenke til kommentar
Hvorfor tror jeg denne posten bare er bull og tull og løgn?

Ja det lurer jeg også på? Hvorfor tror du det?

 

-KJ

Trur det er mange som lurer på korfor du lurer på det..

Så kan du fortelle oss kvifor du lurer på det?

Nr.1 jeg har ikke sett et eneste bilde i denne posten.

 

Nr.2 så har jeg tatt en titt på hvor seriøse de andre postene til denne gutten er.

At ikkje du har funne bilde forteller vel meir om kor ukompetent du er..

 

Kan heller ikkje fatte kva du meiner med at han kun skriver useriøse poster..

Skulle likt å sett seriøsiteten og kompetansen din når du var 11år..

Hadde iallefall ikkje kommt mindre bullshit enn du kommer med idag..

Så pass dine egne saker og la gutten kose seg med prosjektet sitt..

Endret av TonyMontana
Lenke til kommentar

Les da mann! Har hatt 2 updater! Skal jobbe videre på onsdag har jeg bestem,t meg for :) Så dere for noe og kose dere med snart ;) hehe :p

 

Mvh pcgutten

 

 

 

(Hehe dette tror jeg ikke helt på men: Visst jeg får dette bra til skal jeg prøve meg på noe annent... Kanskje ramen eller noe sånt. Kanskje ST.forsyning og. :D

Lenke til kommentar
(Hehe dette tror jeg ikke helt på men: Visst jeg får dette bra til skal jeg prøve meg på noe annent... Kanskje ramen eller noe sånt. Kanskje ST.forsyning og. :D

Jeg tror ikke det er så lurt å vannkjøle ramen, den produserer ikke så mye varme i forhold til cpu. Vannet vil da varme ramen mere enn den vil kjøle den....

 

Rape me if im wrong

Lenke til kommentar

Ok da, Foressten til alle: Jeg har begynt og lage ny blokk. Jeg synes den andre ble dårlig så for se hva jeg får til nå. :) Kan bore her hos moren min men ikke ta bilder :no: For se på onsdag eller mandag.. Vet ikke om jeg skal til far på mandag. I morgen for jeg besøk... Så jeg får se :roll:

Lenke til kommentar

Glømte og si litt om blokka... På gamle prosessorer slike som p1, er det noen som bare har en blokk. pinnene opp kutter jeg av og tar den litt tykke flaten under. Så skal jeg kjøpe plexi så fort jeg kommer i en butikk. Jeg håller på og borre mazen men lite strøm på batteri så må lade det opp :p Når det er ladet opp igjenn begynner jeg på ny. Håper på det beste. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...