Gå til innhold

Komplett.no går nedover


Anbefalte innlegg

Komplett.no har blitt et slurveri av en nettbutikk.

Jeg har ventet snart 4 uker på at de skal klare å behandle returen av et defekt skjermkort.

 

Virker som de tar vann over hodet når det gjelder bemanning i forhold til kundene dems. De har satt opp priser, kløner noe vannvittig med retursystemet sitt og har desverre blitt altfor treige på kundebehandlingen.

 

Så mitt råd til alle dere der ute, styr unna komplett.no for enhver pris fordi det ryktet som de har arbeidet opp, det er på vei ned for fullt.

 

Det er mange andre gode alternativer som er bedre enn komplett.no.

Endret av Manfestio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har ennå til å skuffe meg så det rådet ditt kan du tørke deg i ræva med.  ;)

Veldig saklig svar du hadde da :sick:

 

Det er kjent for de fleste at Komplett sliter en del med retur etter omleggingen av weben, dette er beklagelig og går utover en del kunder , men det må vere lov å si det som det er . Komplett er en generelt sett meget bra butikk , men akkurat her sliter de som sagt en del for tiden , jeg er ikke i tvil om at dette vil rette seg innen rimelig tid .

Og som jeg har sagt i en annen tråd nylig , det må vere lov med saklig kritikk av alle uten at noen skal beskyttes og andre tiljubles :hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Komplett ligger ca. 2-3 uker på etterskudd pga. omleggingen av data-

systemet for webshoppen og bedriften.

Venter selv bytting av et skjermkort som jeg leverte tilbake ca.

tre uker siden, men når jeg vet hva som er problemet så da er det ingen

grunn til å skrike høyt, komplett er en meget bra og seriøs butikk, amen !

 

Dessuten en del helgedager midt på uke gjør ikke saken bedre ;)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Blir bare så irritert når tullinger absolutt skal komme hit for å klage i stedet for å ta dette opp med Komplett på et saklig vis.

 

Alle vet at Komplett har hatt et par problemer med retursystemet da de la om websidene sine. Det kan være mange grunner til at returen din har tatt såpass lang tid. Hvorfor ikke ta det opp med de, i stedet for å henge deg på gjengen med idioter som har satt seg som mål å krisemaksimere problemer de har Komplett?

Lenke til kommentar
Blir bare så irritert når tullinger absolutt skal komme hit for å klage i stedet for å ta dette opp med Komplett på et saklig vis.

 

Alle vet at Komplett har hatt et par problemer med retursystemet da de la om websidene sine. Det kan være mange grunner til at returen din har tatt såpass lang tid. Hvorfor ikke ta det opp med de, i stedet for å henge deg på gjengen med idioter som har satt seg som mål å krisemaksimere problemer de har Komplett?

Så alle med en annen mening enn deg er altså idioter :hmm::hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Blir bare så irritert når tullinger absolutt skal komme hit for å klage i stedet for å ta dette opp med Komplett på et saklig vis.

 

Alle vet at Komplett har hatt et par problemer med retursystemet da de la om websidene sine. Det kan være mange grunner til at returen din har tatt såpass lang tid. Hvorfor ikke ta det opp med de, i stedet for å henge deg på gjengen med idioter som har satt seg som mål å krisemaksimere problemer de har Komplett?

Så alle med en annen mening enn deg er altså idioter :hmm::hmm::hmm:

så du mener å tenke sånn er feil?

å huff, da får jeg begynne på nytt jeg da :p

Lenke til kommentar

Vel, for det første er jeg skuffa over komplett.no som har brukt såpass lang tid på å legge om retursystemet sitt. De har brukt flere uker, og de bemanner heller ikke seg med flere personer for å få ting unna fortere.

 

For det andre så trenger du ikke å kalle folk idioter eller tullinger som legger ut webshoperfaringer på en forumseksjon som faktisk skal HANDLE om webshoperfaringer.

Når Komplett.no ikke klarer å leve opp til ryktet sitt og ei heller noen av konkurrentene sine så er det på sin plass at folk får vite det, og folk som føler for å si det til andre får gjøre det i stedet for at folk som deg skal komme her å lage kvalm.

 

Og ja, jeg har tatt det opp med de selvsagt.

Lenke til kommentar
Blir bare så irritert når tullinger absolutt skal komme hit for å klage i stedet for å ta dette opp med Komplett på et saklig vis.

 

Alle vet at Komplett har hatt et par problemer med retursystemet da de la om websidene sine. Det kan være mange grunner til at returen din har tatt såpass lang tid. Hvorfor ikke ta det opp med de, i stedet for å henge deg på gjengen med idioter som har satt seg som mål å krisemaksimere problemer de har Komplett?

Så alle med en annen mening enn deg er altså idioter :hmm::hmm::hmm:

Ja det var jo det jeg skrev. Eller var det ikke tydelig nok? Hele verden senterer seg rundt meg!

 

sarkas´|me m1 (fra gr, av sarkazein 'rive i stykker kjøtt; skjære tenner', av sarx 'kjøtt') spydighet, spottende bemerkning; bitende hån stemmen var full av s- .

 

Kilde

 

Grunnen til at jeg siterer en ordbok er enkelt og greit fordi du tydeligvis ikke har nok norsk-kunnskaper til å forstå betydningen av den første linjen i dette innlegget. Derfor kan jeg trygt si at du ikke forstår innholdet i mitt andre innlegg i denne tråden.

Lenke til kommentar
Tror jeg har venta nesten 2 måneder på å få returnert vannkjølinga, men da var det noe gale med systemet deres på nett så jeg fikk ikke RMA nummer. M.a.o det ville ta lenger tid. Men 2 måneder?.. jaja.. får vel bare vente. :laugh::D

Ta kontakt igjen og hør etter hvor har det blitt av sakene dine !

2 mnd. er vel litt for lang tid, syns jeg........

Lenke til kommentar
Tror jeg har venta nesten 2 måneder på å få returnert vannkjølinga, men da var det noe gale med systemet deres på nett så jeg fikk ikke RMA nummer. M.a.o det ville ta lenger tid. Men 2 måneder?..  jaja.. får vel bare vente.  :laugh:  :D

Ta kontakt igjen og hør etter hvor har det blitt av sakene dine !

2 mnd. er vel litt for lang tid, syns jeg........

glemte å nevne jeg har mottak faktura mail fra de, men fortsatt.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...