enden Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Som regel kommer man fram til at det ikke finnes skikkelige og stabile gratismailtjenester. Mitt tips er å bruke 10,- i måneden på et domene hos en registrat/webhost som gir deg mail ved siden av. Er du så heldig at du har et litt sjeldent etternavn kan du kapre [email protected]/net og garantere at du har det resten av livet, da du er sikret at mailtilbyderen ikke gir opp - du eier selv rettighetene til domenet og kan flytte det til hvilken webhost du vil (med minimalt strev)
adsfiklam Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Skrevet 21. mai 2004 Som regel kommer man fram til at det ikke finnes skikkelige og stabile gratismailtjenester. Mitt tips er å bruke 10,- i måneden på et domene hos en registrat/webhost som gir deg mail ved siden av. Skjønner Men jeg trenger mailen bare i en mnd eller to så det hadde vært best med noe gratis Noen som har noen forslag?
SupremeX Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 (endret) du har ikke mulighet for å bruke mailkontoer som følger med internettabonnementet da? Med bluecom følger det med mailkonto med pop3 og smpt støtte. Endret 21. mai 2004 av SupremeX
Vial Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Er ganske sikker på at netcom tilbyr gratis mail med pop3 og smtp støtte.
fjotten Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Den norske yahoo støttet det, men det finnes kanskje ikke lenger? Min konto fungerer i hvert fall fortsatt.
PT Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Den norske yahoo støttet det, men det finnes kanskje ikke lenger? Min konto fungerer i hvert fall fortsatt. http://mail.yahoo.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå