mack_ Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Som tittelen sier skal familien kjøpe ny skriver da vår Canon BJC-3000 ikke er helt i vater, og jeg har fått det ærefulle oppdraget å finne en ny... Da jeg ikke er særlig inne på skrivere, vil jeg gjerne ha litt hjelp av dere her inne som er noe flinkere enn meg. Jeg er på utkikk etter en god fargeskriver (blekk) til en ikke altfor høy pris. Har selvfølgelig tatt en titt i prisguiden først, men i mine øyne ser de fleste noenlunde like bra ut. Kom gjerne med forslag til skrivere kombinert med scanner også. Skriveren skal for det meste brukes til å skrive ut enkle word-dokumenter osv, men bør også kunne brukes til å skrive ut bilder. Magnus
Star Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Multifunksjons-skrivere Kan anbefale HP Deskjet 3650, og resten av HP sortiment egentlig.. De er alltid bra, men ikke like billige i drift som bla. Canon og Epson. Anbefaler deg å ta en titt her, før du kjøper Har selvfølgelig tatt en titt i prisguiden først, men i mine øyne ser de fleste noenlunde like bra ut. Mesteparten av det som selges i dag, er relativt bra og driftssikre skrivere
mack_ Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Skrevet 21. mai 2004 Takk for det gode svaret. Så på HP'en, og den så jo helt fin ut. Skal se litt mer rundt selv også før jeg bestemmer meg
mack_ Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Skrevet 21. mai 2004 Da var skriveren bestilt, en Canon Bubble Jet i455 fra Netshop ble det til slutt, mye grunnet at den er rimelig i drift. Vet egentlig ingenting ellers om denne skriveren, men siden familien ikke har behov for en skriver på øverste hylle, tror jeg de uansett vil bli fornøyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå