veggiss Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 samme her. betaler 350 for 2048 linja nå samme her...bare ringte inn jeg, så var jeg oppgradert dagen etterpå. og til dere som lurer på prisen, så er det pga vi er telenor forhandlere
AshtraY Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Skrevet 21. mai 2004 Det er pappa som betaler linja, eller det står på hass sitt namn, kan eg ringe å be om oppgradering? eller må eg få pappa til å gjere det?
Popobawa Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Bare ring og gjør stemmen din mørkere så tror de at det er han Husk at hvis du ber de gjøre det så kan det koste litt ekstra.
Edru Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Bare for å oppklare litt. Alle Telenor linjer blir oppgradert og får fri nedlasting. Hvordan kan man få dette til å gå litt fortere? Jo, det er bare å ringe til kundeservice og spørre om de kan flytte deg på toppen av ventelista. Det tar de bare et par klikk. Jeg ringte sent en fredag og tirsdag var linja oppgradert. Så var det dette med den "fri" nedlasting. Ring kundeservice og si at nå har du brukt opp limiten og du får ikke "fylt" på mer (noe som er gratis) pga. at du sitter bak en router med firewall som sperrer for "forbruksmåleren". Så sier du om de ikke kan fjerne den, noen klikk og den er borte. Kundeservice til Telenor funker faktiskt.
kri2rs1 Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Ellers kan du bare gå inn på http://direkte.online.no/ og snakke med dem der. Gjorde det etter 2 dager eller noe, og har hatt 2mbit i flere måneder.
H2H Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 whee fekk min for to dager siden! 2mbit.... men uploaded suger da... litt dritt når man skal dele... men men
AshtraY Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Skrevet 21. mai 2004 skal prøve chatten i mårga då.. teke det lang tid å komme seg inn på chatten ? og går det på ein laurdag?
Gone Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Våre åpningstider er: Mandag-Fredag 08.30 til 00.00 Lørdag og Søndag 10.00 til 18.00 Og nei, det tar ikke lang tid, det er en irc basert chat.
Litraphy Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Har mast 3-4 ganger på kundeservice. Både på telefon og på chatten. Telenor er noe piss.
all right Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Er det fri nedlasting på 704/128 linja til telenor? Jeg trodde det var 10 gb jeg, har de oppgradert en gang til?
Ozelot Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Det er fri nedlasting på alle telenor sine linjer. Jeg fikk fri nedlasting omtrent med en gang etter jeg fikk høre om at telenor skulle oppgradere, men fremdeles hat jeg ikke fått noen hastighetsøkning. Offtopic: hvem av dere har prøvd telenor sine film\spillpakker ? det er igrunn ganske genialt det at du somn online ADSL kunde kan spille spill helt gratis og benytte deg av språkkurs som du laster ned fra telenor. Til de som ikke er så veldig hypp på skaffe seg kaaza elns, så er jo dette et glimrende tilbud.
sony123 Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Er bare en ting jeg lurer på. Står det på forbrukermåleren når det er oppgradert? skifter det fra 1024/256 til 2048/256? Forbruksmåleren endrer seg ja btw: Ringte Telenor samme dag som de kom med pressemeldingen om at de skulle oppgradere linjene sine, fikk oppgradert etter et par timer Samme her... å da forsvant forbruksmåleren å....
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Våre åpningstider er: Mandag-Fredag 08.30 til 00.00 Lørdag og Søndag 10.00 til 18.00 Og nei, det tar ikke lang tid, det er en irc basert chat. *Host* Java *Hark*
Ozelot Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 tror det ja, og jeg tror de kommer med noe vdsl snart...hvis de ikke har det fra før av..
insider Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Har ikke fått ny linje enda pga jeg er storkunde og har det gjennom jobb, satser på å få det innen neste måned.
B4stian Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 samme her. betaler 350 for 2048 linja nå 350 kr. for 2mbit?? hvordan er det mulig med telenor?
mohuhau Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Har ikke fått ny linje enda pga jeg er storkunde og har det gjennom jobb, satser på å få det innen neste måned. Samme her, dette har de vel også låvet (alle skulle få oppgradering innen juni?) Men jeg lurer på om noen her har fått oppgradering uten å snakke med kundeservice?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå