Merlin Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Ja det blir garantert lekkert Du fikk visst dobbel så høg framerate med det kortet Ja det blir en sann glede å spille de nyeste spillene når jeg får dette kortet, et Sapphire X800XT PE eller X800PRO pluss ny skjerm. 1600x1200 AA og AF here i come!
ttt Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 eg kan ikkje gi meg heilt i denne tråden. til dykk som absolutt vil ha ei samanlikning av hl2 og stalker, så har eg funne ein artikkel som samanliknar årets e3 presentasjon av dei to spela. eg tar eit par sitat (dei er sjølvsagt nøye utvalgt for å stille stalker i eit best mogleg lys ) To say that the lack of an interactive demo is a disappointment would be an understatement. While competitors like Doom 3 and S.T.A.L.K.E.R. left themselves out in the open for a more honest inspection, Valve declined to enter the arena on even footing. har dei noko å skjule? det får du vite i neste sitat At best, Valve can be said to have chosen select snippets which show the gameplay at its most impressive - ie, similar to, but clearly far better than what the real experience will be like. jaså. dei visar ikkje kva du eigentleg vil oppleve i spelet, men kun dei få delane av spelet som virker artig. After last year's demo and subsequent code leak, accusations sprung up from those who had played the leaked version that the demos were scripted and not snippets of gameplay as originally stated by Valve det kan virke som dei har noko å skjule. (Merlin: du meinte jo at stalker kunne beskrivast utifrå den lekka alpha versjonen, så da er vel dette tilfelle med h2 og) When I talk about S.T.A.L.K.E.R., I can honestly say: wow, that looks like a great game. I played it and experienced the surprisingly good multiplayer it offered. When I look at Half-Life 2, all that can honestly be said is that "Valve knows how to make an incredible canned demo taken from highly select gameplay sequences". så det er vist stalker som viser oss mest av gameplayet osv. så stalker er viser oss kva vi får, medan hl2 bare er løgn og fanteri no trur vel alle at dette er henta frå ttt's store "eg hater hl, og det er eit drit spel, og stalker vil bli verdas beste spel" side. men da tek dykk feil. kilde: http://www.firingsquad.com/features/e3_2004_part_3/page4.asp (eg har bare lest denne sida, så evt. anna info kan eg ikkje stå til ansvar for)
oerhört Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Hehe, konspirasjoner er artige greier. Så kan det naturligvis hende at grunnen til uteblivelsen av spillbar demo er en annen, for eksempel at Valve vil at folk skal oppleve spillet i en fullverdig setting, og fra begynnelse til slutt, og ikke på et bråkete E3-gulv med tidspress? Hvem vet... I hvert fall godt å høre at mannen fikk et godt inntrykk av S.T.A.L.K.E.R.
Merlin Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 har dei noko å skjule? det får du vite i neste sitat Grunnen til at folk ikke kan patruljere rundt boothen til Valve er fordi da hadde vel alle på E3 kommet, altfor store folkemengder for å se det de vil se nemlig HL2 jaså. dei visar ikkje kva du eigentleg vil oppleve i spelet, men kun dei få delane av spelet som virker artig. Sånn er det med alle spill til og med de øde kjedelige delene av stalker. Har sett mange av de fly-by trailerne til Stalker og de viser ikke akkurat mye av de 30 kvadratkilometerne av miljøer. det kan virke som dei har noko å skjule. (Merlin: du meinte jo at stalker kunne beskrivast utifrå den lekka alpha versjonen, så da er vel dette tilfelle med h2 og) Tror ikke du burde trekke konklusjoner enda så det er vist stalker som viser oss mest av gameplayet osv. så stalker er viser oss kva vi får, medan hl2 bare er løgn og fanteri Å nei da Mr. ttt du er ikke noen Stalker vs HL2 person. Vi ser ikke det nei: Hvorfor vil du da påstå at Half Life 2 er bare løgn og fanteri og at Stalker har bedre gameplay? Synes nå at du oppfører deg en smule barnslig og trekker alt for tidlige konklusjoner. no trur vel alle at dette er henta frå ttt's store "eg hater hl, og det er eit drit spel, og stalker vil bli verdas beste spel" side. men da tek dykk feil. Ifølge quoten ovenfor er det akkurat det du er
Elensar Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 No gidda eg rett å slett ikkje å diskutera kva som kjem til å bli best av Stalker og Half Life 2 fordi det blir reine utsegn. Ps: Var ikkje denne tråden laga for å seie noko bra om Half Life 2? Då får dykk laga ein eigen tråd om kva som kjem til å bli best av Stalker og Half Life 2, for her skal ein diskutera om kva som kjem til å bli bra med Half Life 2! Trur det er ingen som har vore on-topic endå.
Eplenektar1 Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 (endret) No gidda eg rett å slett ikkje å diskutera kva som kjem til å bli best av Stalker og Half Life 2 fordi det blir reine utsegn. Ps: Var ikkje denne tråden laga for å seie noko bra om Half Life 2? Då får dykk laga ein eigen tråd om kva som kjem til å bli best av Stalker og Half Life 2, for her skal ein diskutera om kva som kjem til å bli bra med Half Life 2! Trur det er ingen som har vore on-topic endå. Synes det er rart at DU sier akkurat dette, da det var nettopp DU som startet med sammenligningen av hl2 og stalker. Derfor synes jeg du skal droppe din "on-topic" snakking... [Edit] For å være litt on-topic, vil jeg bare si at valve har brukt 5år på grafikkmotoren av spillet, så den vil være noe helt for seg selv. I tillegg skal det sies at steam som valve har laget vil vel "ødelegge" noe for hl2, men det får så være. Men HL2 vil jo ikke være noe dårlig spill som "noen" her påstår, så jeg skjønner ikke hvor de tar det fra. Endret 21. mai 2004 av Eplenektar1
Merlin Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 No gidda eg rett å slett ikkje å diskutera kva som kjem til å bli best av Stalker og Half Life 2 fordi det blir reine utsegn. Ps: Var ikkje denne tråden laga for å seie noko bra om Half Life 2? Då får dykk laga ein eigen tråd om kva som kjem til å bli best av Stalker og Half Life 2, for her skal ein diskutera om kva som kjem til å bli bra med Half Life 2! Trur det er ingen som har vore on-topic endå. Synes det er rart at DU sier akkurat dette, da det var nettopp DU som startet med sammenligningen av hl2 og stalker. Derfor synes jeg du skal droppe din "on-topic" snakking...
Elensar Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Eg trur Half Life 2 ikkje blir så bra og populert fordi no er det mange spel som kan målast seg opp mot det slik som Stalker, Far Cry og Doom 3. Det der var det første eg sa i denne tråden. Tenkte at det ikkje vart så masse rabalder
Merlin Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Til ttt: Dette er tatt fra forumet til FiringSquad: the graphics don't look any better than Far Cry, Half-Life, or Doom 3. Stalker does not have the physics of HL2, nor the shadows and shading of D3, and it does not have the huge highly-detailed outdoor environments of FarCry I was looking forward to this game for a long time but then I watched the new HL2 trailers that just came out like a few days ago. HL2's physics engine is amazing, the whole game is like the real world. The facial animations are realistic too. But I prefer D3's fully-dynamic shadowing system.
Eplenektar1 Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Eg trur Half Life 2 ikkje blir så bra og populert fordi no er det mange spel som kan målast seg opp mot det slik som Stalker, Far Cry og Doom 3. Det der var det første eg sa i denne tråden. Tenkte at det ikkje vart så masse rabalder Så hvorfor i granskauen sammenligner du og sier at hl2 blir så bra, når du skulle skrive om hva som er /blir positivt i lhl?
Elensar Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 (endret) Eg trur Half Life 2 ikkje blir så bra og populert fordi no er det mange spel som kan målast seg opp mot det slik som Stalker, Far Cry og Doom 3. Det der var det første eg sa i denne tråden. Tenkte at det ikkje vart så masse rabalder Så hvorfor i granskauen sammenligner du og sier at hl2 blir så bra, når du skulle skrive om hva som er /blir positivt i lhl? Ok, eg gir meg , men det var ikkje eg som starta diskuteringa runt Stalker vs Half Life 2. Bedre å vere litt on-topic og ikkje seie kva dei andre ikkje burde ha skreve. Endret 21. mai 2004 av Zernick
Eplenektar1 Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Greit, det blir feil å si at du starta diskuteringen rundt hl2 vs stalker, men forsøkte uansett å være on-topic.
ttt Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Merlin: som eg sa i byrjinga av det innlegget du komenterar, så var sitata meint å sette stalker i eit godt lys (og dermed hl2 i eit mindre godt lys) så du må ikkje ta alt heilt bokstavleg Grunnen til at folk ikke kan patruljere rundt boothen til Valve er fordi da hadde vel alle på E3 kommet, altfor store folkemengder for å se det de vil se nemlig HL2 det er klart, men dei kunne f.eks hatt ei lukka visning av ein spelbar versjon av spelet. dessutan så forsto eg det som om ein spelbar versjon av doom3 var tilgjengeleg for publikum (dette kan vere feil) og det er jo minst like ettertrakta som hl2. Sånn er det med alle spill til og med de øde kjedelige delene av stalker. Har sett mange av de fly-by trailerne til Stalker og de viser ikke akkurat mye av de 30 kvadratkilometerne av miljøer. skulle dei filma heile landskapet, hadde det blitt ein lang film (men eg har sett filmar som visar at stalkeren bare går/kjører rundt i eit stort landskap). men poenget er at med stalker så lar dei folk få prøve spelet og sjå korleis det eigentleg er, medan med hl2 får dei bare sjå ein film av utvalgte deler. Tror ikke du burde trekke konklusjoner enda du trakk jo den konklusjonen at stalker er kjedeleg etter å ha spelt ein alpha av det. men eg har ikkje trekt denkonklusjonen, eg bare fulgte tankegangen din. Å nei da Mr. ttt du er ikke noen Stalker vs HL2 person. Vi ser ikke det nei: Hvorfor vil du da påstå at Half Life 2 er bare løgn og fanteri og at Stalker har bedre gameplay? Synes nå at du oppfører deg en smule barnslig og trekker alt for tidlige konklusjoner. Mr ttt, likte klangen i det . trekke tidlegare konklusjoner? det sei han som trakk den konklusjonen om at stalker er kjedleg (og i verste fall dårleg) etter å ha spelt ein alpha. i dette sitatet sa eg at stalker viser meir av gameplayet sitt, ikkje kva som er best. og den delen med at hl2 bare er løgn og fanteri, var meint noko ironisk. Ifølge quoten ovenfor er det akkurat det du er eg er litt usikker på kva du meiner. meiner du at det er eg som har laga sida eg henta sitata frå? Til ttt: Dette er tatt fra forumet til FiringSquad: QUOTE the graphics don't look any better than Far Cry, Half-Life, or Doom 3. Stalker does not have the physics of HL2, nor the shadows and shading of D3, and it does not have the huge highly-detailed outdoor environments of FarCry QUOTE I was looking forward to this game for a long time but then I watched the new HL2 trailers that just came out like a few days ago. HL2's physics engine is amazing, the whole game is like the real world. The facial animations are realistic too. But I prefer D3's fully-dynamic shadowing system. gi meg ein link til denne sida, så vil du kanskje få eit betre svar ein det eg kan gi deg utifrå desse sitata. men av å lese dette virker det som om doom3 skal bli best. sidan det er tatt frå eit forum, er det umogleg å vite kven som har sagt det og om personen har prøvd spela (han har tydlegvis kun sett filmar av hl2) og om han har noko grunnlag for å uttale seg. det kan godt hende at det var du som sa det! kven veit. (her antyder eg ikkje at det var du som sa det, eg setter bare spørsmåltegne ved pålitlegheita til kilda di. må bare forsikre meg om at du ikkje misforstår )
Merlin Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 (endret) det er klart, men dei kunne f.eks hatt ei lukka visning av ein spelbar versjon av spelet. dessutan så forsto eg det som om ein spelbar versjon av doom3 var tilgjengeleg for publikum (dette kan vere feil) og det er jo minst like ettertrakta som hl2. Grunnen til at Valve ikke har et lukket rom med en spillbar versjon av HL2 er grunnet deres sikkerhet. Du må huske på at kildekoden ble stjelt og utifra den ble en spillbar HL2 Beta compiled. Valve vil ikke at det samme skal skje igjen og derfor er de veldig forsiktige på dette stadiet. skulle dei filma heile landskapet, hadde det blitt ein lang film (men eg har sett filmar som visar at stalkeren bare går/kjører rundt i eit stort landskap). men poenget er at med stalker så lar dei folk få prøve spelet og sjå korleis det eigentleg er, medan med hl2 får dei bare sjå ein film av utvalgte deler. Hadde de filmet hele stalkerlandskapet ville det gått opp for alle at dette landskapet ikke er så spennende som alle skal ha det til, er jo bare mye skog og mye gåing. Det at HL2 kun viser en film av utvalgte deler er fordi de gmaeplaydelene som er vist til nå henger mye sammen med historien til spillet og Valve vil ikke røpe for mye du trakk jo den konklusjonen at stalker er kjedeleg etter å ha spelt ein alpha av det. men eg har ikkje trekt denkonklusjonen, eg bare fulgte tankegangen din. Brukt tankegangen min?, nå får du gi deg. Et par innlegg ovenfor sier du at HL2 er løgn og fanteri. og den delen med at hl2 bare er løgn og fanteri, var meint noko ironisk. Og det skal jeg tror på? Tror nok du mente det slik som det var skrevet. men av å lese dette virker det som om doom3 skal bli best. sidan det er tatt frå eit forum, er det umogleg å vite kven som har sagt det og om personen har prøvd spela (han har tydlegvis kun sett filmar av hl2) og om han har noko grunnlag for å uttale seg. det kan godt hende at det var du som sa det! kven veit. (her antyder eg ikkje at det var du som sa det, eg setter bare spørsmåltegne ved pålitlegheita til kilda di. må bare forsikre meg om at du ikkje misforstår ) Du sier at dette er en mulig HL2 fan, hva med han på FiringSquad som skrev at Stalker har bedre gameplay enn HL2 også videre. Han prøvde å sette Stalker i et bedre lys, han likte ikke HL2 Mr ttt, likte klangen i det Jeg likte ikke klangen i det, ble faktisk litt kvalm. Endret 22. mai 2004 av Merlin
ttt Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Grunnen til at Valve ikke har et lukket rom med en spillbar versjon av HL2 er grunnet deres sikkerhet. Du må huske på at kildekoden ble stjelt og utifra den ble en spillbar HL2 Beta compiled. Valve vil ikke at det samme skal skje igjen og derfor er de veldig forsiktige på dette stadiet.eg forstår at dei vil vere forsiktige, men det må no vere måte på kor forsiktige dei kan vere. det var jo tross alt mange andre stor spel (og til og med komande konsolar) som var tilgjengelege for publikum. og det var vel bare ein demo som vart stjelt (metal gear) Hadde de filmet hele stalkerlandskapet ville det gått opp for alle at dette landskapet ikke er så spennende som alle skal ha det til, er jo bare mye skog og mye gåing. Det at HL2 kun viser en film av utvalgte deler er fordi de gmaeplaydelene som er vist til nå henger mye sammen med historien til spillet og Valve vil ikke røpe for mye landskapet er vel ikkje meir spenande ein naturen ellers, da det er ein nesten nøyaktig kopi av landskapet i Tsjernobyl. så alle kan lett finne ut korleis landskapet i spelet vil sjå ut. du vil dessutan få eit mykje betre bilde av spelet ved å prøve det ein å sjå ein film. Brukt tankegangen min?, nå får du gi deg. Et par innlegg ovenfor sier du at HL2 er løgn og fanteri. som sagt så var den delen om at hl2 var løgn og fanteri ironisk meint (legg merke til at "ironisk" er ein trykkbar link som leder til ei beskrivng av ordet ironi). med det at eg sa eg brukte tankegangen din, henviste eg til at du sa stalker var kjedleg etter å ha spelt ein alpha av det. Og det skal jeg tror på? Tror nok du mente det slik som det var skrevet.tru kva du vil. men trur du virkeleg at eg meiner at noko som det er brukt 40 millioner dollar å utvikle bare er tøys og fanteri? Du sier at dette er en mulig HL2 fan, hva med han på FiringSquad som skrev at Stalker har bedre gameplay enn HL2 også videre. Han prøvde å sette Stalker i et bedre lys, han likte ikke HL2 han som skreiv det om stalker, jobba som anmeldar/journalist. dermed er det naturleg å tru at han veit kva han snakka om. han hadde og vert på e3 (det var inntrykka frå det som artikkelen var basert på) dermed har han eit grunnlag for å kome med uttalalser. og sidan spel er jobben hans og han jobber for ei stor spel side, så går eg utifrå at han kan forholde seg nøytral. Jeg likte ikke klangen i det, ble faktisk litt kvalm. går det betre med deg no? vist ikkje god bedring
GoldlaXiE Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 (endret) går det betre med deg no? vist ikkje god bedring . Fyrst gjer du han kvalm og etterpå seier du god bedring? hehe.. Endret 22. mai 2004 av Gullegutt
oblivian Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 (endret) Har lest et sted(gamespot) at den nye motoren til Valve vil være bakover-kompatibel m CS og Halflife-modeller. Det tar nok ikke lang tid før vi alle kan kose oss m en ny oppusset Halflife v1. Ville bare gjøre han kisen som startet dette oppmerksom på denne detaljen. Ha en hyggelig kveld. Endret 22. mai 2004 av oblivian
Elensar Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Det tar nok ikke lang tid før vi alle kan kose oss m en ny oppusset Halflife v1. Har høyrt om det, men det blir sikkert ikkje noko av det
Merlin Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Quote: ttt eg forstår at dei vil vere forsiktige, men det må no vere måte på kor forsiktige dei kan vere. det var jo tross alt mange andre stor spel (og til og med komande konsolar) som var tilgjengelege for publikum. og det var vel bare ein demo som vart stjelt (metal gear) Disse grunnene blir uansett spekulasjoner og ingen av oss to vet noe om hva som var årsaken. En av grunnen kan kanskje være at Valve ikke vil avsløre så mye. Men les da på dette: Half Life 2 Pre E3 Både IGN og Gamespot (sikkert flere sider også) har fått muligheten til å teste en final build av HL2. Hvorfor får akkurat disse personene teste HL2, og ikke de på E3?, kanskje fordi disse representerer flere millioner nettlesere som Valve vet vil lese den artikkelen landskapet er vel ikkje meir spenande ein naturen ellers, da det er ein nesten nøyaktig kopi av landskapet i Tsjernobyl. så alle kan lett finne ut korleis landskapet i spelet vil sjå ut. du vil dessutan få eit mykje betre bilde av spelet ved å prøve det ein å sjå ein film. Ja det er sant, men mye av det jeg ser på filmene har jeg hørt fra kilder (gamespot og IGN) at disse miljøene man ser i fly-by filmer vil være likt det som kommer med fullversjonen. Nøyaktig kopi av tsjernobyl: Nja, ifølge Oleg Yarkovski i GSC vil miljøene være 60% autentiske altså litt over halvparten. som sagt så var den delen om at hl2 var løgn og fanteri ironisk meint (legg merke til at "ironisk" er ein trykkbar link som leder til ei beskrivng av ordet ironi). med det at eg sa eg brukte tankegangen din, henviste eg til at du sa stalker var kjedleg etter å ha spelt ein alpha av det. Ja og jeg mener fortsatt at Stalker er kjedelig. Vi får vel vente å se hvem spill som får best gjennomsnitt på diverse sider, så kan vi kanskje konkludere med hva majoriteten av spillere sier om spillet. Bare trykk på linken, don´t be afraid. tru kva du vil. men trur du virkeleg at eg meiner at noko som det er brukt 40 millioner dollar å utvikle bare er tøys og fanteri? Ja, med den tankegangen din er vel alt mulig, eller dette var jo ironi, burde egentlig skjønt det for lenge siden. Alt du skriver er sikkert ironi uansett han som skreiv det om stalker, jobba som anmeldar/journalist. dermed er det naturleg å tru at han veit kva han snakka om. han hadde og vert på e3 (det var inntrykka frå det som artikkelen var basert på) dermed har han eit grunnlag for å kome med uttalalser. og sidan spel er jobben hans og han jobber for ei stor spel side, så går eg utifrå at han kan forholde seg nøytral. Da kan du forresten lese hele artikkelen jeg linka til, den linken som heter Half Life 2 pre E3 Han er også ganske anonym og kan ikke akkurat si at inntrykka han fikk av HL2 var dårlige går det betre med deg no? vist ikkje god bedring Jada det går bedre nå. Det blir vel du som blir uvell i magen neste gang når Stalker ankommer norske butikkhyller og det ble den floppen alle vi som liker HL2 regna med God bedring September 2004.
kim Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Derfor kan du bedømme hvilken situasjon du befinner deg i ved å se på ansiktet til enten fiendene eller venner. det er vel ikkje mange situasjoner du vil ha bruk for dette. vist det er noko farleg som skjer, så har du ikkje tid til å stoppe opp å sjå på medspelarane dine. Se for deg at du går rolig bortover med en på laget ditt, og ansiktsuttrykket hans er normalt. Plutselig skyter noen, og dere gjømmer dere bak en kasse. Blir en litt annen stemning om han plutselig ser livredd ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå