Star Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Noen som har et bra forslag til en software router, evnt. kan hjelpe meg litt med oppsett av smoothwall etc. ? Skal på lan, og trenger en midlertidig software løsning til routeren kommer... Gode forslag? Hva funker best?
moav Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Sette opp en Linux ruter. Det funker fett og du trenger ikke installere ny programvare.
Sneglen Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg er av den oppfatning at ClarkConnect skal være dugelig bra til slike oppgaver. Selv har jeg ikke fått testet det på den ledige PCen jeg har her, for det vil ikke innstalleres! (Er nok hardwareproblem )
Star Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 ClarkConnect og Smoothwall er jo nesten likt, men har noen god peiling på oppsettet?
agvg Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 ClarkConnect og Smoothwall er jo nesten likt, men har noen god peiling på oppsettet? De er ikke helt like i funksjon, Clarkconnect kan også brukes som server mens Smoothwall er en dedikert router og brannmur. begge to er enkle og innstallere men hold deg unna utgamle ISA-nettkort da de ofte krever masse fikling for og fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå