IV Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Hver gang jeg starter opp dataen min, finner den en ny maskinvare som jeg ikke klarer å innstalere skikkelig.... Det er en "lydkontroller for multimedia" står det..... Jeg har et lydkort, men det har jeg innstalert skikkelig, så jeg vet ikke hva dette kan være.... Har prøvd å la dataen søke etter drivere selv på nettet, men den fant ingen.... Veldig irriterende at "ny maskinvare funnet" kommer hver gang jeg starter dataen.......
Uffda Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Du må være litt mere spesifikk. Hvilket lydkort har du, hva viser i enhetsbehandlingen?
IV Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Skrevet 19. mai 2004 På enhetsbehandlingen står det bare: "Andre Enheter - Lykontroller for multimedia" og om jeg går inn der: PCI-buss 0, enhet 31, funksjon 5 "Denne enheten fungere ikke som den skal", står det.... Har et Creative Sound Blaster Audigy II Platinum Ex...... Men har allerede innstallert alle drivere til det.....
Uffda Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Har vert borti samme problemet før. Du må først disable det interne lydkortet i biosen. Men det er ikke allt! Start opp i sikkerhets modus (trykk F8 når windows begynner å starte opp). Gå inn i enhets behandlingen og manuellt fjern alle lyd enhetene og avinstaller driverprogrammet du fikk med kortet. Når du starter opp igjen så finner den kortet på nytt. Du kan nå installere Audigy kortet ditt skikkelig. Dette er eneste måten å ordne opp i det, hvis ikke creative har laget en bedre driver enn den orginale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå