HoMeBoY Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Liker RE introene. Da jeg så RE2 introen for første gang (for en god stund siden) ble jeg vettskremt^^.. W3 introene er også praktfull...
banzay Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Warcraft 3 intro`en er mektig bra ja. Blizzard er gode på videosekvenser. Heter det GC?
Hr. Jenssen Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 En av film sekvensene på Kill.Switch er JÆVLIG fet! For dere som har spilt Kill.Switch: Det er når han slosser mot alle de folka inni huset.
Doga Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Metal Gear Solid, og Remake til GC, MGS2, Final Fantasy IX og Diablo 2 er etter min mening de feteste. Resident Evil Remake er også veldig bra. Jeg liker alle videosekvensene i Diablo 2 veldig godt, fortelleren er brilliant!
Acrid Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Hva med Oddworld 2: Abes Exoddus? En herlig intro som får meg til å le høyt hver gang!
Bear^ Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Ikke så bra intro men likevel bra nok, introen i Hogs of war. For ikke å glemme alle de små snuttene som kommer etter endt "slag". Morsomt synes nå jeg. RA2 har bra intro ja, og det samme har C&C generals. Men den beste introen i spillenes verden er introen til BF 1942. Den er bare nice. Får meg virkelig tilbake til andre verdenes krig.
Bloody Mess Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Sier bare: "war.... war never changes..." jeg... dere vet hva jeg snakker om. ikke en spesielt imponerende intro, men setter stemningen perfekt til resten av spillet! Ahhh! Kunne ikke vært mer enig! Fallout er bare Snakk om å sette rette stemningen ja, og Diablo introen er ikke så dum den heller. Endret 20. oktober 2004 av odex
Cursio Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Introen til Need for Speed 2 var jo bare best! Høy fart og skikkelig rock gjorde det j*vlig gøy å sette seg å spille etterpå
Doga Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 (endret) Silent Hill 1 selvfølgeli... Den glemte jeg Det er en virkelig bra intro! Edit: Musikken gjør virkelig susen! Endret 8. november 2004 av Doga
6RoadDogg9 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Må si at de beste introene har blizzard stått for, stort sett siden Warcraft 2. Har dere sett introen til World of Warcraft? Hvis ikke, er det desidert verdt en titt: http://www.gamershell.com/download_7428.shtml
OHM Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 En av de mest stemningsfulle introene jeg har sett på en god stund er introen til Syberia 1. Den følelsen når begravelsestoget av automatons går i takt og den tromma er bare helt fantastisk...der er alt perfeksjonert syns jeg med regnet og kameravinkelen. For å si det slik forsto jeg kjapt at Syberia var et kvalitetsspill
Xanitra Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) 1. Final Fantasy VIII. 2. Under a killing Moon 3. Red Alert. 4. Warcraft III 5. Final Fantasy X der er lista mi. Read em and weep. Resident Evil remake introen er ok.. men den slår ikke kunstverkene over. edit: måtte legge til en kommentar. Endret 9. november 2004 av Xanitra
Irminsûl Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Sier bare: "war.... war never changes..." jeg... dere vet hva jeg snakker om. ikke en spesielt imponerende intro, men setter stemningen perfekt til resten av spillet! Åja. Definitivt. Selv om jeg syntes den grove, tørre stemmen var litt klisjé, må det sies at hele tittelsekvensen er "top notch". Blir i godt humør bare jeg tenker på den, selv om jeg samtidig blir litt trist når jeg tenker på hvordan det endte det med Black Isle. MI3 var morsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå