Gå til innhold

Hva er det artigste DU har opplevd på LAN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Så sant, så sant! MINILAN med half-life DM og kubein-fight midt på natta er hysterisk morsomt, og viss man velger skjellet-utseende er man vanskeligere å spotte... :laugh:

 

Andre artige ting er jo klassikerne:

 

- Vi tegna en fyr i tryne, og da han våkna opp (trøtt og forvirra) gikk han "fem på" på storyen vi lagde om en måke i vinduet (for å dekke over hvorfor vi lo som galninger). Dog, han fant fort ut hva som hadde skjedd da!

 

- En annen gang putta vi pepper i nesa på en fyr som hadde sovna av. Han våkna straks etter opp og sa: "åhh... Det føles helt jævlig i næsa mi..."

 

:green::green::green:

Lenke til kommentar
- Så sant, så sant! MINILAN med half-life DM og kubein-fight midt på natta er hysterisk morsomt, og viss man velger skjellet-utseende er man vanskeligere å spotte... :laugh:

 

Andre artige ting er jo klassikerne:

 

- Vi tegna en fyr i tryne, og da han våkna opp (trøtt og forvirra) gikk han "fem på" på storyen vi lagde om en måke i vinduet (for å dekke over hvorfor vi lo som galninger). Dog, han fant fort ut hva som hadde skjedd da!

 

- En annen gang putta vi pepper i nesa på en fyr som hadde sovna av. Han våkna straks etter opp og sa: "åhh... Det føles helt jævlig i næsa mi..."

 

:green::green::green:

tror ikke jeg vil på lan med deg du

Lenke til kommentar

Kjedet meg litt, så fant ut at jeg skulle gå inn på chat.no og snakke med folk. Endte opp med å snakke med ekle, kåte mannfolk... Det gøye med dette er jo det at til slutt avtalte jeg med en av disse at "vi" skulle møtes i Oslo til helgen. 2 timer kjøretur hver vei.

Fikk også en av disse mennene til å ringe til en annen på LAN, han fikk litt sjokk når en kåt mann ringte han, for å si d sånn... Ikke i så veldig godt humør etterpå. Det var slemt, uten tvil, men samtidig verdt det... Bare det å se trynet på fyren... Damn... :devil:

Lenke til kommentar

Mornings! He he... kåte griser sier du! :laugh:

 

-Apropos griser... En gang på en fredags kveld på LAN reiste jeg meg opp fra maskinen for å strekke på beina. Jeg kikket ut av vinduet, og da så jeg no' artig. En fyr, trolig på vei hjem fra en våt tur på byen, sto med ei flaske i den ene hånda og "snabben" i den andre, midt på fortauet. Han skulle vel bare "lense vannet", men det rakk han ikke før vi stod der alle sammen og pekte på han i vinduet. Da sprang han...! :green:

Lenke til kommentar

Det artigste eller rareste må være da jeg og 2 kompiser spillte Dark Reign 2 (back in the days). Vi spillte 3 mot ein grisegod data, men plutselig "delte spillet seg" dvs. de 2 kompisene mine holdt enda på å angripe dataen etter at jeg allerede hadde drept dataen på "min skjerm". ...ble litt rart språk dette. Altså på min PC-skjerm hadde vi vunnet spille (med end-screen), mens mine to kamerater enda hold på å spille mot dataen, og mine units bevegde seg rundt og slåss og bygde, enda jeg ikke spillte... ganske rart det hele endre med at de ble whoopa av dataen, men på min pc-skjerm hadde vi vunnet...

 

Rare greier, noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt

Var på LAN med Battlefieldklanen min, og så, mens han ene sov, fikk vi bikkja til han som eide huset til å hoppe opp på han og slikke ham i ansiktet.

 

Det var morsomt når man var der. Men så hadde vi jo også spilt 14 timer i strekk for så å sove i 2 timer etterpå, så kanskje humoren var litt på bærtur. :p

Lenke til kommentar

He he! I tårnet (et ekte LANtårn) som vi pleier å ha miniLAN i skjedde det noe rart. Dassdøra gikk i vranglås hele tida så vi måte sette døra på gløtt (ingen kikka på hverandre!!!).

Dette hadde ikke en fått med seg, så dritatrengt som han var gikk han inn på doen og lukka døra. Etter ei stund hørtes det slik ut, nede fra 1 etasje; "Hjæælp" og masse dunking.

Da dem (jeg selv var en tur ute for øyeblikket) fikk fyren ut, kunne alle lukte hva som hadde gått ned i kloakken! :laugh:

 

Noen som har flere artige historier å dele? :)

Lenke til kommentar
Kjedet meg litt, så fant ut at jeg skulle gå inn på chat.no og snakke med folk. Endte opp med å snakke med ekle, kåte mannfolk... Det gøye med dette er jo det at til slutt avtalte jeg med en av disse at "vi" skulle møtes i Oslo til helgen. 2 timer kjøretur hver vei.

Fikk også en av disse mennene til å ringe til en annen på LAN, han fikk litt sjokk når en kåt mann ringte han, for å si d sånn... Ikke i så veldig godt humør etterpå. Det var slemt, uten tvil, men samtidig verdt det... Bare det å se trynet på fyren... Damn... :devil:

ah yes, husker hun.. Neste LAN: webcam :thumbup:

Lenke til kommentar

TG03 var definitivt det LAN'er med flest høydepunkt.

Kneip(brødet) i boksern til en kompis da han sov, du skal lete lenge etter mer hjulbeint gange som det han hadde han han våkna

Tape fast ørten soveposer i beltehempene på en annen og tape han fast liggende over 3 stoler mens han sov (Gaffatape).

Kompisen min som sover bort soveposen sin, og våkner opp på røde kors.

Samme person sovner på doen og lager en lengre kø, da han kom tilbake til plassen sin og sa "hvorfor venta dere ikke på meg?" "du satt jo på dass i 20min, minst" "nei? toppen 3"... vel, som sagt, han hadde sovna.

Folk som er overtrøtte, setter seg på feil PC og febrilsk prøver å taste inn passord.. osv osv. hadde mye artig der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...