Gå til innhold

Kjære hw.no-arbeidere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som sagt av mange andre: lært utrolig mye etter noen besøk her, har gjort det til en vanesak å stikke innom ved vært nett besøk.

HW er en KONGE side.

 

når det gjelder forumet, så irriterer det meg at 20 stykk starter en ny tråd om det samme. og at disse "kopiene" da ikke blir sletta etterhvert. ellers er det et rått forum.

Lenke til kommentar
Er enig i at "HW" er en bra side, men synest  forumet har blitt kraftig forsøplet av fjortisser. Forumet er ikke hva det var for noen år siden.

Helt enig i det. Men det er vel ikke så masse man kan gjøre med det.

Det er bare å overse de verste det, så får de ikke oppmerksomhet så gir de seg til slutt... (håpe).

 

Har Hardware.no som startside (siden 2001, reg i 2002), har som oftest fått hjelp og forklaringer i forumet og har prøvd å bidra med det jeg føler jeg kan. Et utmerket forum for de som ikke vet og de som vet.

Lenke til kommentar

Når det gjelder lavere aktivitet på test-seksjonen i den siste tiden så stemmer vel dette til en viss grad. Dette fordi aktiviteten er noe "sesongbetont" da mange medarbeidere driver med aktiviteter som stjeler mye tid (les: eksamener).

 

Heldigvis ser det ut til at antall tester vil bli stigende i tiden som kommer :whistle:

 

Edit: Fint hvis folket kan senke bruken av smilies en smule. Har fjernet noen av de verste "samlingene".

Lenke til kommentar

worship.gif

AMEN!

 

Er helt utrolig hvor mye jeg har lært siden jeg startet med forumet og hw.no som startside... Til tider er jeg rett og slett avhengig! Alt er rett og slett bra! Synes anbefalingene (på hele PC'er) kunne ha blitt litt nøyere sett igjennom (Musikeren: Bær være en så stille PC som mulig, men så har de med WD Raptor & Maxtor? I 120GB (160?) testen de hadde av harddisker for en stund siden, sa de jo selv at Maxtor ikke var for de som ikke ville ha bråk, menmen... ;) Det var vel det eneste negative jeg kunne klare å finne på.

 

Forumet, prisguiden, testene, nyhetene (oppdateres ofte! Herlig!) og det meste annet bare eier!

 

Keep it up hardware.no!!!

 

:love:

Endret av pain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...