Gå til innhold

Stridsgassen plantet av amerikanerne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

LOL.

Å ja, Bush & Satan Inc. har plantet ETT stidshode i Irak, som de gav til opprørere for å drepe amerikanere med, som inneholdt sarin, for at hele verden skal tro at Irak hadde MØV...

:roll:

 

Med mindre Bush & Satan Inc. begynner å bruke denne hendelsen på bevis av noe slags, så kan du se helt i bort fra at de har noe som helst med det å gjøre.

 

Når dere begynner å bli så hjernevasket at dere ikke tror det går an at det finnes noen par stirdshoder med kjemiske stoffer i dem rundt omkring i Irak, da tror jeg det er på tide å oppsøe sykehuset.

 

Sarin har ikke så lang levetid som sennepgass, som faktisk har svært lang levetid.

 

Tittelen av dette temaet bare oser av "USA er roten av alt ondt i verden"... Neste temaet blir vel "Regn i Bergen forårsaket av USA??"

Lenke til kommentar

Tåpelig stunt for å gaine støtte til bush administrasjonen. Mange ble vel sjokkert da fengselstorturen ble offentlig. Nå som de vistnok skal ha funnet denne gassen blant noen bomber, så kanskje amerikanerne og verden forøvrig ser at denne krigen ikke var forgjeves og at saddam hadde en skjult våpenplan elns.

 

Har jeg misfprstått helt?

Lenke til kommentar
For all del, kan gjerne være reell dette funnet, men jeg kan virkelig ikke se hvordan det legitimerer krig og okkupasjon.

Det gjør det så sannelig ikke, men det beviser at denne mistanken var\er korrekt, og at Saddam muligens hadde\har masseødelggelsesvåpen...

Men det beviser ikke at USA og GB løy om at de visste at Irak hadde MØV...

Lenke til kommentar
Når dere begynner å bli så hjernevasket at dere ikke tror det går an at det finnes noen par stirdshoder med kjemiske stoffer i dem rundt omkring i Irak, da tror jeg det er på tide å oppsøe sykehuset.

Tror ikke det blir så veldig mange sykehusbesøk. Virker som tråden bare er startet for å drite ut USA-kritikere. Etter min mening fungerer det dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...