Hr. Jenssen Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 (endret) Ghost Recon II kommer, som sikkert flere vet, i November/Desember 2004... Jeg må bare si FYYY F*** som jeg gleder meg!!! De kommer med en HELT ny grafikk-motor, og mye mer som kommer til å revolusjonere spill-verdenen i dag! Du kan lese mer her! På denne offisielle Ghost Recon 2 siden kan du finne litt info, i tillegg til å se E3 2k4 traileren og noen screenshots... Er det noen andre her, bortsett fra meg, som gleder seg sinnsykt??? Endret 16. mai 2004 av MeTa][iC
Hr. Jenssen Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Skrevet 16. mai 2004 (endret) Litt lite info på den siden, men her er litt mer! http://ghostrecon.3dretreat.com/ og noen spørsmål og svar her... http://www.ghostrecon.net/forums/index.php?showtopic=18447 Finner også noen in-game videoer her... ThePlatoon.com Endret 16. mai 2004 av MeTa][iC
FenrisC0de Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 jeg så E3 demo videoen, og sånn som han spillte det så det ut som Ghost Recon 2 blir mye mer arkade preget, i tillegg til at han bare spillte i 3. person.. har de fjernet 1.pers eller har de bare ikke laget den enda?
Gunfreak Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 (endret) jeg likte ikke det med 3. persons vinkelen Edit, nå har jeg sett allle filmene, og kan ikke si at jeg er så imponert. ser veldig arcade ut, pluss at jeg så han bruke XM8 rifla, og den er drit stygg Endret 16. mai 2004 av gunfreak19
ttt Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 det såg lovande ut. grunnen til at dei kun brukte 3. persons vinkel, var sikkert for at det tar seg betre ut på film.
Gunfreak Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 man ser jo faktsik på filmen at AI'n suger da, det er litt teit at de ikke greier å fikse det
ttt Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 man ser jo faktsik på filmen at AI'n suger da, det er litt teit at de ikke greier å fikse det er enig i det. ai'en var overraskande dårleg.
Hr. Jenssen Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Skrevet 16. mai 2004 (endret) Ja, AI`en suger hardt, men jeg tror dette er noe de skal gjøre noe med! Det har selv sagt at det er mye å arbeide med ennå! På de filmene løper jo han fyren fram og dreper fiendene dritlett, sånn som på Delta Force: BHD!!! Husk at det er et halvt år fram til jul! Det er lang tid! stoler fortsatt på at UbiSoft kommer til å gjøre en bra jobb!!! *krysser fingrene* Endret 16. mai 2004 av MeTa][iC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå