Gå til innhold

X800 XT prismessig i Norge i forhold til X800 PRO?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, DU vil merke ganske stor forskjell i spill ja :cool: ,, bare vent til noen nye spill kommer du, så får du nok se hvor stor forskjell det er !! :roll:

 

 

ATI kaprer TRONEN tilbake, som vanelig...

 

 

(tjhi)

når det kommer nye spill og kortene begynner å skrante vil alle som har x800xt allerede kjøpt enda bedre kort.

Lenke til kommentar
hmm, DU vil merke ganske stor forskjell i spill ja :cool: ,, bare vent til noen nye spill kommer du, så får du nok se hvor stor forskjell det er !! :roll:

 

 

ATI kaprer TRONEN tilbake, som vanelig...

 

 

(tjhi)

Bare vent til Directx 9.0c kommer du da får 6800ultra 60prosent mere ytelse pga sm3.0 :hmm::laugh:

Lenke til kommentar

Det blir for dumt å si at ATI kaprer tronen igjen når disse kortene knapt har vært testet mot hverandre, jeg for min del kommer til å gå for 6800 Ultra av den grunn at nvidia har hatt bedre bildekvalitet (jeg redigerer bilder og video) og det faktum at de har bedre drivere og software til kortene. Men det er ikke dermed sagt at jeg misliker ATI, de har gjort det veldig bra med tanke på at de utfordret den ledende produsenten av skjermkort og gjort det perfekt!

 

Nvidia :love:

Lenke til kommentar

Dette er den verste tråden jeg har lest på lenge. Så utrolig mange unødvendige og usaklige poster har jeg ikke sett. Skal dere diskutere skjermkort så nytter det ikke å gjøre det på denne måten. Sett opp grafer, tabeller og sammenlign ytelsen derifra.

Lenke til kommentar
ATI kaprer TRONEN tilbake, som vanelig...

 

Totalt unødvendig utsagn. Også helt ubegrunnet.

Skal du si noe sånt må du begrunne det.

Før R300 (9700serien) kom var nVidia overlegene ATI.

Derfor er det idiotisk og si ''som vanelig''.

 

Jeg antar at X800XT havner på ca 4500-5000kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...