Gå til innhold

Kilder angående 7610 sin stereostøtte eller ikke?


Anbefalte innlegg

Hvordan hører man forskjell på stereolyd og monolyd?? Noen stor forskjell?? :hmm:

Man skal være ganske lydblind for å ikke høre forskjell mellom stereo og mono, ja. :p

 

Når lyden er mono, høres det ut som om lyden kommer fra en liten høyttaler midt inni hodet ditt, men hvis det er stereo, kommer lyden fra alle kanter og gir et mye større lydbilde.

 

For å gi et eksempel, hørte jeg engang på noe så døllt som kommentering av et skiløp på lommeradio'n min. Men de sendte all lyden fra publikum som stereo, og følelsen av å være tilstede på stadion var stor. Tenk hvor kjedelig den kubjella hadde vært hvis den kom fra en liten reiseradio som stod på boret ved si'n'a. Men den var helt på sin plass når jeg hadde hodetelefoner og stereo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat snakket med noen fra Nokia Danmark som sier den HAR stereo.. Nå er jeg 99% sikker på den har det (hun sagde hun var 100% sikker)... Men det var jo bare ei jente fra Nokia Careline eller noe...

 

Syns ikke kameraet er veldig bra - mit webcam (0,7mpx) tar bedre bilder enn 7610 (0,96mpx - med den sw/hw de brukte på CEbit)... Håper det blir bedre.. Ellers kommer der snart 2,0mpx i mobben Link: Magasinet MOBIL Danmark...

 

Regards fra DK --- SmartASS industries

Lenke til kommentar

Vi har nå endelig fått et offisielt svar fra Nokia:

 

"Det INTE stereo på 7610. Inte i ljudet på MP3 spelaren inte på telefosamtal heller"

 

Dermed burde det være helt avklart at telefonen ikke vil ha stereolyd, slik også Molna bekreftet tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...