Gå til innhold

Skal kjøpe meg vapochill..Trenger nytt psu ?


Per_le

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan sikkert bruke den 350 wattern som du harmen skal du kjøpe en ny så gjør det selvsakt ikke noe om du kjøper en større da,, men 550 ER for drøyt i forhold til hva det koster,, siden du skal faentameg ha dritmange leds også videre for og i det hele tat komme opp i den watten,,, men 400 burde klare seg,, men er jo ikke verre enn å påøve først da,, funker det ikke så skifter du :roll: ,, men i brukermanualen til vapochill som jeg tror har bedre peiling enn nettconection har siden det er de som lager vapochill. men i min manual så sier de at 300 er minimum men jeg har vapochill PE da så siden du sikkert kommer til og kjøpe xeså kan det nok tenkes at den trekker lit mere strøm,,,, men så vit jeg husker så er ikke kompressoren på mere enn 20 watt mere enn i forhold til pe, og det er ca 5 grader forsjell og 2000 kr i pris så spør deg selv,, er det verd det? jeg ville ha sagt ja. siden vapo pe ikke kan skiftes gass på siden den da ikke starter korekt eller noe,,, husker ikke helt,, vet bare at de ikke funker, men etter ryktene og høre så kan man skifte gass på xe til r404 gass eller hva den nå heter og da synker gradene DRASTISK! kansje du får den ned under 50 minus,, men har bare hørt at det er mulig ,, hakke prøv det selv. men skulle jeg ha valgt en ny fasekjølings system så hadde jeg godt for mac2 siden den har MYE kraftigere kompressor og skifter man da gass i tilleg,,,brrrrrrr, ja da blir det kalt.... men når du sier 12 volts strømkontakt,,, hvordan er da pluggene i den kontakten? de pluggene som vapochillen trenger er samme som sitter i hovedkortet,, masser ved sidenav hverandre,, husker ikke hva de heter.... så har du en slik burde det gå,,,,, men hvem vet,, ring asetek i dannmark,, det har jeg gjort,, de er VELDIG behjelpelige med spørsmål så det annbefales :thumbs::thumbs:;)

Lenke til kommentar
Du kan sikkert bruke den 350 wattern som du harmen skal du kjøpe en ny så gjør det selvsakt ikke noe om du kjøper en større da,, men 550 ER for drøyt i forhold til hva det koster,, siden du skal faentameg ha dritmange  leds også videre for og i det hele tat komme opp i den watten,,, men 400 burde klare seg,, men er jo ikke verre enn å påøve først da,, funker det ikke så skifter du  :roll: ,, men i brukermanualen til vapochill som jeg tror har bedre peiling enn nettconection har siden det er de som lager vapochill. men i min manual så sier de at 300 er minimum men jeg har vapochill PE da så siden du sikkert kommer til og kjøpe xeså kan det nok tenkes at den trekker lit mere strøm,,,, men så vit jeg husker så er ikke kompressoren på mere enn 20 watt mere  enn i forhold til pe, og det er ca 5 grader forsjell og 2000 kr i pris så spør deg selv,, er det verd det? jeg ville ha sagt ja. siden vapo pe ikke kan skiftes gass på siden  den da ikke starter korekt eller noe,,, husker ikke helt,, vet bare at de ikke funker, men etter ryktene og høre så kan man skifte gass på xe til r404 gass eller hva den nå heter og da synker gradene DRASTISK! kansje du får den ned under 50 minus,, men har bare hørt at det er mulig ,, hakke prøv det selv. men skulle jeg ha valgt en ny fasekjølings system så hadde jeg godt for mac2 siden den har MYE kraftigere kompressor og skifter man da gass i tilleg,,,brrrrrrr, ja da blir det kalt.... men når du sier 12 volts strømkontakt,,, hvordan er da pluggene i den kontakten? de pluggene som vapochillen trenger er samme som sitter i hovedkortet,, masser ved sidenav hverandre,, husker ikke hva de heter.... så har du en slik burde det gå,,,,, men hvem vet,, ring asetek i dannmark,, det har jeg gjort,, de er VELDIG behjelpelige med spørsmål så det annbefales :thumbs:  :thumbs:  ;)

Hørt om punktum og avsnitt? :roll:

 

Edit: Det står 300W ja, kanskje det er lurt med litt mere hvis du har tenkt å drive et system i tillegg da?

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...