Gå til innhold

Skal kjøpe meg vapochill..Trenger nytt psu ?


Per_le

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tatt fra netconnection.no.

 

Krav til strømforsyning;

 

På grunn av Vapochill's behov for jevn og kraftig spenning stilles spesielle krav til strømforsyning. Vi anbefaler Enermax 550W eller TSP 550W SPU som ligger under "strømforsyning"

 

Du burde ha en kraftigere psu med jevn og stabil spenning.

Lenke til kommentar
Tatt fra netconnection.no.

 

Krav til strømforsyning;

 

På grunn av Vapochill's behov for jevn og kraftig spenning stilles spesielle krav til strømforsyning. Vi anbefaler Enermax 550W eller TSP 550W SPU som ligger under "strømforsyning"

 

Du burde ha en kraftigere psu med jevn og stabil spenning.

hvilket?? helst billigst

Lenke til kommentar

hva faen er det med dere a? :scared: 500 WATT!!!!!!!???????? hva er vitsen med det? bortkasta penger.. :no:

jeg har selv en vapo pe ,radeon 9800xt,3stk 250 gig hd's+++++ enda jeg bare har en enermax 350 watt,,, funker som bare det :cool: ,,500 watt?? ja her hører vi gutta som ikke har annen hobby en å uttale seg om ting de ikke har greie på,, nerder ass... :no: nei kjøper du deg en 400 watter så er det nokk i massevis,, de annbefaler ikke mindre enn 300 watt fra asetek så 550 watt er så bortkasta som det er mulig å få det,,, :thumbup:

Lenke til kommentar
hva faen er det med dere a? :scared: 500 WATT!!!!!!!???????? hva er vitsen med det? bortkasta penger.. :no:

jeg har selv en vapo pe ,radeon 9800xt,3stk 250 gig hd's+++++ enda jeg bare har en enermax 350 watt,,, funker som bare det :cool: ,,500 watt?? ja her hører vi gutta som ikke har annen hobby en å uttale seg om ting de ikke har greie på,, nerder ass... :no: nei kjøper du deg en 400 watter så er det nokk i massevis,, de annbefaler ikke mindre enn 300 watt fra asetek så 550 watt er så bortkasta som det er mulig å få det,,, :thumbup:

Tenk litt fremover. Det er ikke lenge til det kommer nye skjermkort som trenger mye strøm. Kjøper du en 500W med en gang slipper du kjøpe nytt power om du skal ha nytt skjermkort.

Videre er det en mulighet for at du ikke har enerett på vettet, så demp deg litt. :mad:

Lenke til kommentar
hva faen er det med dere a? :scared: 500 WATT!!!!!!!???????? hva er vitsen med det? bortkasta penger.. :no:

jeg har selv en vapo pe ,radeon 9800xt,3stk 250 gig hd's+++++ enda jeg bare har en enermax 350 watt,,, funker som bare det :cool: ,,500 watt?? ja her hører vi gutta som ikke har annen hobby en å uttale seg om ting de ikke har greie på,, nerder ass... :no: nei kjøper du deg en 400 watter så er det nokk i massevis,, de annbefaler ikke mindre enn 300 watt fra asetek så 550 watt er så bortkasta som det er mulig å få det,,, :thumbup:

Jeg har en levicom 350w 12 volt på 16 a...holder dette?? kan jeg bruke en adapter fra veggen på 12 volt eller??

Lenke til kommentar

Du burde ha en større psu en 350 W, Stol på det som står på nettconnection sine sider!

Tror dem har peiling.

 

Unasett hvis du kjøper en bra psu så har du psu en stund å trenger ikke skifte dem ut hvis du skal ha et par nye ny dikser.

 

Har selv 500W uten Vapo....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...