Gå til innhold

Catalyst 4.5 Released


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lastet ned de nye driverene og avinnstalerte de gamle.

Da jeg restartet pc'en fikk jeg isteden for log-on skjermen (der man trykker på hvilken bruker man vil logge på med) en bluescreen der det står:

C0000218 unknown hard error.

 

Starter dumping av fysisk minne osv.

 

Jeg får meg ikke lengre inn en loade sekvensen i xp uansett hvilken modus jeg bruker (sikkerhetsmodus osv.)

 

JEg skal innstalere Xp på nytt og se om det virker.... :cry:

Noen som har tips? sitter her på skolens pc...

Lenke til kommentar
Noen som har funnet ut om denne fikser haikkinga i BF:V på 9800XT?

Er du sikker på at det er driverne sin feil? HAr to venner som har radeon 9800XT med 4.4 driverne, og de har ingen problemer i BFV...

Funker fint med et slikt kort her og.

Hadde ikke du solgt 9800Xt kortet ditt, pga x800 kjøp. Så nå sitter du på et 32mb kort?

 

Mener du sa det i en annen tråd.

Lenke til kommentar
Noen som har funnet ut om denne fikser haikkinga i BF:V på 9800XT?

Er du sikker på at det er driverne sin feil? HAr to venner som har radeon 9800XT med 4.4 driverne, og de har ingen problemer i BFV...

Funker fint med et slikt kort her og.

Hadde ikke du solgt 9800Xt kortet ditt, pga x800 kjøp. Så nå sitter du på et 32mb kort?

 

Mener du sa det i en annen tråd.

selv om han har solgt det,så har han brukt det.

og da har han en erfaring med det..

 

og kanskje han sitter på en kompis pc nå.

som har det kortet

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg tør å prøve, fikk sånn "shutdown in 60 seconds" meldinger helt random etter å ha installert 4.4 catalysten (direkte fra ATI homepage såklart)..avinstalla og la tilbake 4.3 så var alt normalt igjen.

Sitter jo ikke og knoter i kontrollpanelet hele dagen anyways, who needs it :p

Hadde også problemer med 4.4. Måtte fjerne den driveren og legge inn 4.3 på nytt igjen. Tror nok jeg prøver med 4.5. Blir det noe problemer er det jo bare å legge inn 4.3 på nytt.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke spilt Farcry med 4.3 eller 4.4 driverene (kortet crasher, og viser "korrupte triangler"). Er det noen grunn til å tro at 4.5 skal fikse dette, når det ikke er nevnt i release notes?

 

Vet ikke om jeg gidder å stresse hvis ikke...

Snodig.. Far Cry funker helt fint hos meg, med AA på, osv. med både Catalyst 4.4, nyeste Omega driverne (som er basert på Catalyst 4.4) og Catalyst 4.5. (R9800 Pro).

Lenke til kommentar

178 3dMarks mer i 03 (hw står i profiler, alt stock, kjørt 10 tester med 4.4 og 4.5).

417 3dMarks mer i 01 (samme som ovenfor).

 

Også en fps eller to mer i Facry demoen og Colin McRae 04.

 

Altså, litt bedre ytelse og fix for noen få spill, men ikke andre betydelige endringer.

Lenke til kommentar
Kommer det også ny omega driver basert på denne catalyst releasen?

Garantert. Tar vel 1-2 uker før de er ute, normalt sett.

Normalt sett tar det 3-4 dager hvis ikke ATI endrer noen viktige koder. De gangene det har skjedd har det tatt rundt 2-3 uker.

 

Men som oftest gjør de ikke det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...