Gå til innhold

MGS3 @ E3 04


Döden

Anbefalte innlegg

Lastet ned alle de 5 filmene fra IGN,herregud for en opplevelse.Helt ubeskrivelig.Skal ha det spillet med en gang det kommer ut :dribble:

Ikke si sånn!

 

Vet du ikke at og gjøre slik mot en hardcore MGS fan som _IKKE_ har tilgang på de videoene er som og stjele godteri fra småunger..

Hvorfor har du ikke tilgang?,det er jo gratis å laste ned :roll:

Direkte link!

 

NUH!

 

Ikke noe stream!

Og grei kvalitet, det er det jeg forlanger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit,klikke på den fila du vil streame(windows media),og under står det "left click to download",så dukker det opp et nytt vindu og øverst i venstre hjørne står det "right click to save".Ikke den beste kvaliteten på filmen men dere mener sikker at det ikke er gratis å laste ned de med høyere kvalitet.Isåfall beklager jeg gladheten min :blush:

Lenke til kommentar
Greit,klikke på den fila du vil streame(windows media),og under står det "left click to download",så dukker det opp et nytt vindu og øverst i venstre hjørne står det "right click to save".Ikke den beste kvaliteten på filmen men dere mener sikker at det ikke er gratis å laste ned de med høyere kvalitet.Isåfall beklager jeg gladheten min :blush:

Virka ikke.. :(

Lenke til kommentar
den som venter.......GLEDER meg....noen utgivelses dato enda? beste hadde vært om det hadde kommet dagen jg slutter på skolen....

Ikke noe mer enn ryktene som kom tideligere denne månden.

 

Btw, så del 1 av IGN traileren og det er noe av det sykeste jeg noensinne har sett.

Så dere når han satt oppe i fjellene at det gikk skorpioner forbi mens BB brukte AA-gun'en ?! :dribble:

Spillet gir meg også en "mørk" følelse....

Lenke til kommentar

Måtte gi etter idag.

Har sett alt nå og det er definitivt den beste trailern ever.

I mot setning til visse andre spill som blir hypet har MGS; historie, AI, utrolig level design, syke detaljer , vannvittig gameplaymuligheter som bare leker med alle detaljene og en ganske flott grafikk som en "bonus".

 

Halo 2 , Doom 3 og HL2 kan gå å legge seg. :)

edit: Beklager dobellpost. :)

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Måtte gi etter idag.

Har sett alt nå og det er definitivt den beste trailern ever.

I mot setning til visse andre spill som blir hypet har MGS; historie, AI, utrolig level design, syke detaljer , vannvittig gameplaymuligheter som bare leker med alle detaljene og en ganske flott grafikk som en "bonus".

 

Halo 2 , Doom 3 og HL2 kan gå å legge seg. :)

edit: Beklager dobellpost. :)

Jeg har fortsatt ikke gitt etter, venter til ikveld. :p

Lenke til kommentar
Måtte gi etter idag.

Har sett alt nå og det er definitivt den beste trailern ever.

I mot setning til visse andre spill som blir hypet har MGS; historie, AI, utrolig level design, syke detaljer , vannvittig gameplaymuligheter som bare leker med alle detaljene og en ganske flott grafikk som en "bonus".

 

Halo 2 , Doom 3 og HL2 kan gå å legge seg.  :)

edit: Beklager dobellpost.  :)

Jeg har fortsatt ikke gitt etter, venter til ikveld. :p

Gi etter.

Det er verdt det. :)

Lenke til kommentar
Måtte gi etter idag.

Har sett alt nå og det er definitivt den beste trailern ever.

I mot setning til visse andre spill som blir hypet har MGS; historie, AI, utrolig level design, syke detaljer , vannvittig gameplaymuligheter som bare leker med alle detaljene og en ganske flott grafikk som en "bonus".

 

Halo 2 , Doom 3 og HL2 kan gå å legge seg.  :)

edit: Beklager dobellpost.  :)

Jeg har fortsatt ikke gitt etter, venter til ikveld. :p

Gi etter.

Det er verdt det. :)

Faen er på bristepunktet nå.. :(

Lenke til kommentar

Har også "gitt etter" og endelig fått sett videoene. ENDELIG moro å få svar på i hvertfall noen spørsmål og få noen nye ubesvarte spørsmål :p Blir deilig å se traileren i skikkelig bra kvalitet. Var også moro å se Kojima demonstrere litt av spillet og gi sine egne kommentarer som f.eks. "I meant to do that" da han holdt på å falle ned en klippe :D Oppkastet var høydepunktet :thumbs:

Lenke til kommentar
Har også "gitt etter" og endelig fått sett videoene. ENDELIG moro å få svar på i hvertfall noen spørsmål og få noen nye ubesvarte spørsmål :p Blir deilig å se traileren i skikkelig bra kvalitet. Var også moro å se Kojima demonstrere litt av spillet og gi sine egne kommentarer som f.eks. "I meant to do that" da han holdt på å falle ned en klippe :D Oppkastet var høydepunktet :thumbs:

Helt enig.

Scott som oversatt ikke sant ?! (var vel det ja. :) )

Helt konge trailer.

Uansett tror jeg egentlig ikke vi fikk bekreftet noe særlig i trailern; bortsett fra at karakteren er BB (IMO) og at kanskje "the leaked doc." faktisk er sant.

Noe jeg egentlig tviler litt på ettersom Kojima ikke er den første som gir bort "gratis" ting.

Du er fra PMGS Roaddog, right ? :)

Lenke til kommentar
Du er fra PMGS Roaddog, right ?

 

Henger der i blant ja, du også skjønner jeg :)

 

Vi fikk nå bekreftet noe mer annet at det er BB som er hovedpersonen, fikk blant annet også vite hvor spillet er lagt, hvertfalll deler av det, et sted i Russland, husker ikke navnet. Fikk jo også vite at Revolver Ocelot er med i spillet :thumbs: Baddest bad guy of them all.

Fikk også vite noen av våpnene vi kommer til å få bruke som f.eks. Dragunov sniper og RPG. Bare noe av det jeg kommer på i farta. Håper vi får se en bedre versjon av traileren i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar
Du er fra PMGS Roaddog, right ?

 

Henger der i blant ja, du også skjønner jeg :)

 

Vi fikk nå bekreftet noe mer annet at det er BB som er hovedpersonen, fikk blant annet også vite hvor spillet er lagt, hvertfalll deler av det, et sted i Russland, husker ikke navnet. Fikk jo også vite at Revolver Ocelot er med i spillet :thumbs: Baddest bad guy of them all.

Fikk også vite noen av våpnene vi kommer til å få bruke som f.eks. Dragunov sniper og RPG. Bare noe av det jeg kommer på i farta. Håper vi får se en bedre versjon av traileren i nærmeste framtid.

Wow,dette spillet kommer til å bli så sinnsykt bra :dribble: Tøft at Revolver Ocelot er med,kul type.

Lenke til kommentar

Syns egentlig ikke kvaliteten var så "sinnsyk" som jeg hadde håpet på.

Liker faktisk gamespot sin TS versjon best. :blush::)

 

Uansett kan ikke jeg heller vente på å spille spillet. * Sporer opp tyvene fra E3, banker de opp, i CQC-stil som sett i MGS3, og spiller demoen * :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...