Gå til innhold

PSP


Döden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PSP ser meget spennende ut ja.

 

Kanon bra skjerm, flott grafikk og en lang rekke spennende spill på gang. Mye mer sansen for Sonys fokus på å lage en skikkelig god og stor skjerm fremfor Nintendos fomlende og rare tanker med DS.

Selv skjønner jeg egentlig ikke helt prinsippet med to skjermer. :dontgetit:

Lenke til kommentar
japp...enig der..men hadde vært smuud med en ps2 i lomma gitt :) ser ut som det der kan bli en hit.. når den synker litt i pris kanskje ned mot 2000 vil den nok selge bra..+ at du kan se video og høre musikk..men lurer på åssen de ordner det, kan du overføre det selv til UMD-R eller?? hmm

Eventuelt en liten "egenhendig" brenner til PC'n din.

Eller kanskje diskene kobles mot PC'en via. Firewire og en slags basestasjon omtrent som iPod. (Hadde vært digg! :yes: )

Lenke til kommentar
PSP ser meget spennende ut ja.

 

Kanon bra skjerm, flott grafikk og en lang rekke spennende spill på gang. Mye mer sansen for Sonys fokus på å lage en skikkelig god og stor skjerm fremfor Nintendos fomlende og rare tanker med DS.

Selv skjønner jeg egentlig ikke helt prinsippet med to skjermer. :dontgetit:

To TOUCH-SCREEN skjermer, begge som kan brukes til å kontrollere spillet med, i tillegg til å vise ekstra info, samt andre ting. Også hørte jeg noe om microfon og stemmegjenkjennings teknologi, og bluetooth trådløs teknologi, men jeg har ikke fått sjekket det opp hos pålitelige kilder. MEN... Enn om det har de to sistenevnte tingene eller ikke, så virker potensialet helt utrolig.

Lenke til kommentar
PSP ser meget spennende ut ja.

 

Kanon bra skjerm, flott grafikk og en lang rekke spennende spill på gang. Mye mer sansen for Sonys fokus på å lage en skikkelig god og stor skjerm fremfor Nintendos fomlende og rare tanker med DS.

Selv skjønner jeg egentlig ikke helt prinsippet med to skjermer. :dontgetit:

He he he...ja det er det mange andre som ikke gjør heller.

 

Morsomte var en artikkel i Edge i pennen av en av de faste korrespondentene. Han spurte rett ut hva i all verden Nintendo tenker.

 

"La oss se...GBA Selger som hakka møkk med en skjerm. Aha...da må jo 2 skjermer være dobbelt så bra."

 

Jeg er i hvertfall meget skeptisk.

Lenke til kommentar
To TOUCH-SCREEN skjermer, begge som kan brukes til å kontrollere spillet med, i tillegg til å vise ekstra info, samt andre ting. Også hørte jeg noe om microfon og stemmegjenkjennings teknologi, og bluetooth trådløs teknologi, men jeg har ikke fått sjekket det opp hos pålitelige kilder. MEN... Enn om det har de to sistenevnte tingene eller ikke, så virker potensialet helt utrolig.

Høres spennende ut.

Men touch-screen skjermer har vel aldri blitt bekreftet ? :dontgetit:

Dog man kan klare deg med en skjerm for å komme seg inn på en annen meny.

Desutten innbiler jeg meg at det blir ganske slitsom å føgle med på to forskjellige skjermer omtrent samtidig.

Lenke til kommentar
To TOUCH-SCREEN skjermer, begge som kan brukes til å kontrollere spillet med, i tillegg til å vise ekstra info, samt andre ting. Også hørte jeg noe om microfon og stemmegjenkjennings teknologi, og bluetooth trådløs teknologi, men jeg har ikke fått sjekket det opp hos pålitelige kilder. MEN... Enn om det har de to sistenevnte tingene eller ikke, så virker potensialet helt utrolig.

Høres spennende ut.

Men touch-screen skjermer har vel aldri blitt bekreftet ? :dontgetit:

Dog man kan klare deg med en skjerm for å komme seg inn på en annen meny.

Desutten innbiler jeg meg at det blir ganske slitsom å føgle med på to forskjellige skjermer omtrent samtidig.

Stress og mas vil jeg tro ja. Det er ymse grunner til at vi spiller spill på 1 skjerm - ikke 2.

 

Det har blant annet med hvor mye informasjon vi mennesker er i stand til å håndtere på en gang, og der egner ikke 2 skjermer seg spesielt godt.

Lenke til kommentar
Gleder meg fryktelig til PSP kommer.

Den kommer til å bli bedre enn noe annet du kan ha i lomma(å spille med)

Den nye nintendo ser bra ut og da :blush:

Synest at den nye nintendoen ser ut som ein leike kjøpt på brio for 59.90. Design teller ein god del synest eg.

Lenke til kommentar

Please før alle dere PS2 fanboys stiller seg kritisk til DS før dere vet noe om den, så ta en titt på denne filmen

Trykk videre fra den linken. En fil som viser litt forskjellige spill og demoer av DS

 

Greit at PSP ser bedre ut og er kraftigere, men det er jo akkurat det samme som en bærebar PS2. Alle har en PS2 fra før og det blir mye av det samme. DS prøver nye retninger. Bare se filmen først og hat den etterpå hvis dere må.

Endret av Starscream12
Lenke til kommentar
Please før alle dere PS2 fanboys flamer DS, ta en titt på denne filmen

Trykk videre fra den linken. En fil som viser litt forskjellige spill og demoer av DS

 

Greit at PSP ser bedre ut og er kraftigere, men det er jo akkurat det samme som en bærebar PS2. Alle har en PS2 fra før og det blir mye av det samme. DS prøver nye retninger. Bare se filmen først og hat den etterpå hvis dere må.

Det å stille seg kritisk er ikke å "flame". :roll:

Lenke til kommentar

Liker veldig godt den enorme skjermen til PSP. To-skjermsløsningen til nintendo er jeg ganske sikker på at ikke kommer til å slå an med tanke på spilling.

 

Men jeg lurer på hvor mye PSP vil koste, den ser ut til å ha mye dyre funksjoner og egenskaper.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Gleder meg fryktelig til PSP kommer.

Den kommer til å bli bedre enn noe annet du kan ha i lomma(å spille med)

Den nye nintendo ser bra ut og da :blush:

Synest at den nye nintendoen ser ut som ein leike kjøpt på brio for 59.90. Design teller ein god del synest eg.

Dette er en bruksgjenstand, ikke noe du har stående på peishylla

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...