Gå til innhold

PSP


Döden

Anbefalte innlegg

Spillene:

http://sony.gamerfeed.com/gf/news/6443/

Hardwaren

http://sony.gamerfeed.com/gf/news/6442/

 

Høres herlig ut.

 

Edit: Enda flere spill! :D

Conference attendees were treated to a dizzying video montage of new versions of many classic PlayStation 2 titles which looked almost identical to their original versions. Clips of Gran Turismo, Ridge Racer, Wipeout, Dynasty Warriors, Tony Hawk's Pro Skater, Medievil, Ape Escape, Spider-Man, Metal Gear Solid, and a Capcom fighting game were shown in rapid succession--and to an enthusiastic response from the crowd.

 

Edit2: BILDE :)

Edit3: GT4 på PSP!? !!

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at det nevnes et Metal Gear Solid spill,hva kan det være?Twin Snakes kanskje?Siden Silicon Knights har gått fra Nintendo(?)Eller et MGS-spill som er spesial lagd for PSP?Begynner å fundere på det nå :p Uansett så var PSP`en utrolig leker,håper ikke at prisen blir for høy at jeg ikke kjøper den :thumbup:

Lenke til kommentar
Ser at det nevnes et Metal Gear Solid spill,hva kan det være?Twin Snakes kanskje?Siden Silicon Knights har gått fra Nintendo(?)Eller et MGS-spill som er spesial lagd for PSP?Begynner å fundere på det nå :p Uansett så var PSP`en utrolig leker,håper ikke at prisen blir for høy at jeg ikke kjøper den :thumbup:

Ennå ikke bekreftet om det skal være en ny MGS tittel eller remake.

Personlig håper jeg enkelt og greit på en remake av MGS og/eller MGS2 for den.

 

Den koster nok flesk ja ettersom den er beregnet på 18-30+ åringer. :thumbdown:

Lenke til kommentar
ifølge gamer.no artikkelen vil den koste nærmere 3 lapper når den kommer her hjemme.. men den virker driiitbra.. husker jeg sa at sony burde lage en pocket playstation for ca 5 år siden når vi fikk PS1.

Betalte 4 lapper for min iPod og den er verdt hver krone. :)

Men får se hvor villig jeg er til å dra opp "lappene" ved dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...