Gå til innhold

Hva er din favoritt-is?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Forøvrig synes jeg synd på alle som ikke har smakt helt NY softis. Etter en komplett vaskeprosess med desinfisering, lufting og ny miks, smaker softisen helt ubeskrivelig mye bedre enn den man vanligvis får kjøpt - både på smak og konsistens.

 

 

 

 

Smaket frisk softis jeg, hjemme laget å greier på skolen, industriell fag da, det må være det beste jeg har smakt non sinne...men ble litt kvalm etter 1 liter presset ned i kjeften :hmm:

Lenke til kommentar

den beste isen jeg vet om er Henning Olsen sin pistasj is i toliters boks. tar et frokost fat, og slenger fire kuler på, og dynker dem i en haug med oboy sjokopulver. er så godt at jeg vanligvis eter tre fat i slengen...

 

ellers liker jeg ganske mange typer is. har til og med solgt på skolen, og tjent meg en haug med peng på det...

Lenke til kommentar

Jeg spiser is ca. gjennomsnittlig en gang om dagen, jeg, så jeg er vel proff ispiser snart.

 

Av det man får der folk flest får ting, er det etter min smak bare Henning-Olsen Is som duget. Hjem-Is, Diplom-Is og Nestle smaker alle ganske kjipt/dårlig (spesielt vaniljeisen til Diplom-Is = fysj).

 

Jeg kjøper meg vanligvis Henning-Olsen Is sin 2 liter-boks med vaniljeis. Den er utrolig god i forhold til prisen, synes jeg. Ut i fra det bygger jeg på med alt det kreativiteten min makter (av ting å bruke den til, ha på den, osv.). Hvis jeg er på en butikk der de selger Henning-Olsen Is, handler jeg meg ofte en Soft-Shake Jordbær, men så å si alt det andre Henning-Olsen har på menyen, smaker digg.

 

Det meste av italiensk is slår forresten Henning-Olsen eviglangt ned i bakken, akkurat som italiensk pizza slår (typisk) amerikansk. Soft-Is er også utrolig digg om man har noe oppå.

 

Dett var dett.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...