Gå til innhold

hva bruker dere p900 til? +firmware


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kommer en bombe: Jeg ringer for det meste med den...

Ellers bruker jeg planleggeren/kalenderen, mp3, mp4/video, tracker, word/excel programmene og spiller litt spill ;)

Veldig fin telefon, enenste jeg har å utsette er egentlig størrelsen, så jeg bruker egentlig både 6600 og p900 siden de klarer mye av det samme, men 6600 er liksom litt mindre og enklere til "daglig bruk" enn p900 i mine øyne ;)

Lenke til kommentar

har gitt opp nokia jeg.. hatt så mye problemmer med de før.. så nå har jeg vel blitt litt SE fan, kjøpte meg t610 tidlig på sommeren i fjor.. eneste grunnen til at jeg sitter med en fucka 6210 nå er at t610 er til software upgrade..

 

men flere her? som har noen najse ting å si om p900 osv.. det gir meg vel egentlig mere lyst til å kjøpe den om dere sier sånt.. men men :p

Lenke til kommentar

Jeg har p800 som nesten er helt lik. bruker kameraet veldig mye. Herlig å ha masse bilder med seg i lommen også.

 

Elelr bruker jeg velkjente programmer som:

Total IR

Smartmovie

Sman

Jmsn

osv.

 

En konge telefon som anbefales på det varmeste!

 

Edit: Jeg ringer og sender en del sms også;)

Endret av Pallesen
Lenke til kommentar
Men at du foretrekker 6600 fremfor P900 ;) Det er slike ting som fører til at folk rister med hodet i dyp forakt :nei:

Faktisk føler jeg det sånn. Det er kun i visse tilfeller jeg har bruk for p900 og da har jeg med meg den, for 6600 og p900 klarer mye av det samme. Dessuten så er faktisk de fleste basis funksjonene enklere å bruke på 6600, dermed foretrekker jeg den i ca. 60% av tilfellene.

 

Husk: Vi har alle forskjellige behov.....

Lenke til kommentar

jeg bruker SE P900 til:

- bilder

- kalender

- sms og mms

- snakker i den

- litt spill

- legger inn en del programmer som f.eks. lemings. det er ganske kult. da bruker du telefonen som fjernkontroll til TV`en din

 

Dette er en knall telefon :w00t:

Jeg anbefaler at du kjøper den. I hfertfall hvis du skal ha en telefon til å bruke på samme vis som jeg. :yes:

Endret av everex
Lenke til kommentar

heh, en som jobber i en mobilbutikk som plutselig satt med 2 helt nye telefoner han ikke kunne selge til fullpris grunnet dem ikke lå i systemet dems som nyinnkjøpte.. så siden jeg kjenner han sa han at jeg kunne få den til 4,5k :D ellers hadde jeg nok venta litt..

 

men gratis programmer til symbian da? nesten alle jeg ser koster masse peng :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...