Gå til innhold

Ny CPU-kjøler


Idiss

Anbefalte innlegg

Hey.....

 

Har en SK6 ribbe np, med en pinglete papst vifte på PGA at kameraten min brakk Delta vifte.

 

Jeg må ha bedre kjøling på min AMD XP 1600 som skal overklokkes.

Men burde jeg satse på en helt ny ribbe og vifte, eller bare kjøpe vifte til min SK6, ny vifte koster for 300kr fra MP eller 3dfxcool.

 

Har litt lyst på en Volcano 7+, eller

AKASA SILVERMOUNTAIN, eller hvordan er den ny Heat Pipe kjølern til Coolmaster?

 

Jeg bryr meg veldig lite om støy så opp til 46db går bra....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-07 21:49, thorhansen skrev:

Sjekk


 

Jeg trodde dere hadde slutta med sånn snikreklame jeg, Thor Hansen fra netconnection.no?

 

Som forbruker vil jeg gjerne være klar over om det er reklame eller råd fra andre forbrukere jeg utsettes for eller ikke.

 

Jeg burde skjønt at det dere skrev i "beklagelsen" på forum.hardware.no ikke var ment seriøst det heller, det som imidlertid er litt merkelig er at dere fortsetter under de samme nick-navnene...

 

Tsk...

Lenke til kommentar

Quote:


Maroder_S skrev (2002-04-07 22:52):

Quote:


On 2002-04-07 21:49, thorhansen skrev:

Sjekk


 

Jeg trodde dere hadde slutta med sånn snikreklame jeg, Thor Hansen fra netconnection.no?

 

Som forbruker vil jeg gjerne være klar over om det er reklame eller råd fra andre forbrukere jeg utsettes for eller ikke.

 

Jeg burde skjønt at det dere skrev i "beklagelsen" på forum.hardware.no ikke var ment seriøst det heller, det som imidlertid er litt merkelig er at dere fortsetter under de samme nick-navnene...

 

Tsk...

 

Men ta det da med ro menneske! Thor må da få lov til å svare på lik linje med alle andre mennesker! Han syntes denne kjøleribba/ vifte kombinasjonen er bra, noe som også kom fram av testen! Så slutt med den vininga di!

 

Det er greit nok at du vil vite om han jobber på nc, men DU vet jo hva han kaller seg... så hvorfor bry seg da.

 

 

Er bare så mektig lei denne saken, så da blir jeg litt småirritert...

 

Mvh En som er dritt lei drittslengingen om nc... :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-10 10:03, ProboTech skrev:

Jeg lurer på en ting den "nye" Swiftech MCW462UT

med 226 Watts peltier må jo være en sinnsyk kjøler...lurer på om noen har noen tester på denne ??

vurderer ¨å skaffe meg en slik en, men vil jo vite om den virkelig er så bra som det ser ut til ...


 

 

Link..?

Lenke til kommentar

Quote:


Nostradamus skrev (2002-04-10 10:40):

Quote:


On 2002-04-10 10:03, ProboTech skrev:

Jeg lurer på en ting den "nye" Swiftech MCW462UT

med 226 Watts peltier må jo være en sinnsyk kjøler...lurer på om noen har noen tester på denne ??

vurderer ¨å skaffe meg en slik en, men vil jo vite om den virkelig er så bra som det ser ut til ...


 

 

Link..?

 

 

 

Link finner du her

 

Hilsen blackice

Lenke til kommentar

Hvis ikke det er en kjøler så vet ikke jeg.

Den med en AquaVia pumpe (kanskje koble 2 stk i paralell)

Så måtte det være noe av det ultimate kjølinga du kunne ha.

 

Etter Freon Kjøling da ,men så er prisen på sånne ting nye Over 1300kr som vannblokka koster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...