boza Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hei Kjære folk Har et stramt budsjett, men ønsker som alle gutter mere lydi bilen, jeg har per dags dato 2 fronthøyttalere og 2 bakhøytalere, som ikke er tilfredstillende. Lurer da på om jeg skal kjøpe meg en aktiv subwoofer, som kan gi litt mere lyd. har da sett disse 3 valgene som jeg syns har en fornuftig pris. **** ALT1 :JBL BassPro Artnr: BASSPRO Beskrivelse: Ønsker du mye bass -uten å ta bort plass ?? BassPro er en meget kompakt enhet som vil kunne passe inn i nær sagt alle biler. Utmerket til å "piffe" opp et original-anlegg. Leaset bil - og ikke ønsker å gjøre noen inngrep i bilen ?? Koble til BassPro via inngangen for høyttaler signal fra bilens radio - og dermed er du i gang... Eller koble CD spilleren din til denne via vanlige RCA linjeutganger. BassPro har en 100-watt 4-kanals forsterker som driver en spesialdesignet 6-1/2" quad-voice coil subwoofer. Et meget solid og stabilt kabinett i MDF, og et super effektivt bånd-pass design som sikrer deg maksimal bass . . . Lakkert MDF kabinett med sølv-dekor Quad-voice coil 6-1/2" subwoofer 4-kanals 100-watt RMS forsterker Variabelt delefilter Høyttalernivå inngang RCA inngang Fjernkontroll for bass-gain (med ledning) Dimensjoner (inkl.mont.braketter) L=410mm x B=242mm x H=312mm Pris Kr. 1990,- ALT2: Blaupunkt ODsb8000A Aktiv 8" subwoofer Artnr: ODsb8000A Beskrivelse: Aktive subwoofer med passive radiator teknologi. Digital 140 W forsterker - Ekstremt kompakte mål, kun 8 liters volum . . Vil kunne passe inn i nær sagt alle biler. Allerede en stor suksess - med ordentlig god basslyd i et svært lite kabinett.. Utmerket til å "piffe" opp et original-anlegg. Leaset bil - og ikke ønsker å gjøre noen inngrep i bilen ?? Koble til denne via inngangen for høyttaler signal fra bilens radio - og dermed er du i gang... Eller koble CD spilleren din til denne via vanlige RCA linjeutganger. 200mm bass-enhet 2 x 200W subwoofere med 140Watt Class 'D' forsterker Maks lydtrykk(SPL @ 100Hz) 136dB Frekv. område: 60 - 120Hz Fasevender (0-180 grader) Variabelt low-pass filter (60-120Hz) Gain kontroll (200mV - 8.0V) Dimensjoner (B x H x D)288 x 274 x 238 (mm) Vekt 7kg (2795,-) Pris Kr. 1995,- ALT3: Clarion SRV-202 Artnr: SRV202 Beskrivelse: 8"-bass Maks effekt 120W Nominell effekt 60W LP filter 55-130 Hz (-12dB/oktav) Kontroller for nivå, delefrekvens og fase Høyttalerinngang + RCA inngang MDF-kasse 20-200 Hz 26x26x46.5cm (Normalpris 2990,-) Pris Kr. 1990,- Hvem gir mest lyd, og har generelt best spesifikasjoner? All hjelp mottas med stor takk. Hvis noen har en å selge ta gjerne kontakt også. [email protected] Endret 10. mai 2004 av boza
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå