Gå til innhold

T630 eller Z600


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Sliter med å velge mobil til kjæresten min sin 18års-dag. Har sett litt på E700, men foretrekker Sony Ericsson's meny og navigasjon. Akkurat nå står jeg mellom to telefoner (bestiller i dag):

 

T630 frosty silver

 

11730.JPG

 

eller

 

Z600 silver lime

 

10169.jpg

 

Trenger objektive anbefalinger, erfaringer osv. Husk at dette er til en jente og de liker sånn "flipp-opp" -ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er selv mobil selger, og min erfaring er at jenter oftere ser på T630 enn Z600.. de sikler jo mest på E700 da.. ( jobber på et senter hvor alle videregående elevene kommer i matpausen.. typisk kommentar til E700 : "ååløøøø! den mobilen er schpaaa as! wolla den skal jeg ha!" ja, det er typisk "jentekommentar" ) ;)

Lenke til kommentar

wh1te. T630 og Z600 er identiske telefonar (om du ser vekk frå litt småtteri som wireless village og pre-play, som ikkje er støtta i Noreg likevel).

 

E700 er så overprisa at det ikkje burde vore lovleg. Telefonen vert styggare og styggare dess fleir gongar eg ser den.

 

Om ho likar kamskjellstelefonar tykkjer eg du burde kjøpe ho ein Z600. Ellers er kanskje T630 eit betre val, i og med at den er mindre (tynnare). Spør andre jenter du :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er klar over at funksjonene på Z600 og T630 er fullstendig like, tenker mer på design i dette tilfelle. Selv foretrekker jeg T630 og skal snart ha en selv, men denne er ikke til meg. Jeg fikk litt plastikk-følelse av Z600 på samme tid som den var tykk og gedigen i utbrettet tilstand.

Lenke til kommentar
Er klar over at funksjonene på Z600 og T630 er fullstendig like, tenker mer på design i dette tilfelle. Selv foretrekker jeg T630 og skal snart ha en selv, men denne er ikke til meg. Jeg fikk litt plastikk-følelse av Z600 på samme tid som den var tykk og gedigen i utbrettet tilstand.

Kva med å kjøpe ein Frosty White t630 til kjæresten din, og ein Liquid Black t630 til deg sjølv? Sjølv har eg ein Frosty White og er godt nøgd med den. Ser super ut også :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er klar over at funksjonene på Z600 og T630 er fullstendig like, tenker mer på design i dette tilfelle. Selv foretrekker jeg T630 og skal snart ha en selv, men denne er ikke til meg. Jeg fikk litt plastikk-følelse av Z600 på samme tid som den var tykk og gedigen i utbrettet tilstand.

Kva med å kjøpe ein Frosty White t630 til kjæresten din, og ein Liquid Black t630 til deg sjølv? Sjølv har eg ein Frosty White og er godt nøgd med den. Ser super ut også :)

My thoughts exactly.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men er det mulig å oppdrive t630 da? Jeg var på leit etter denne, men fant den ikke, så jeg endte opp med 6230.

Finnes over alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...