Gå til innhold

X800 skal jeg kjøpe?


Roug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heisann! folkens!

 

Blir nok X800XT på meg, har lagt av 5.5k :yes: til det kortet, venter i spenning til det kommer ut!!!

 

 

Føler meg som en liten 6-åring! :p

 

lurer på om jeg trenger ny prossesor, jeg forhold til det super raske skjermkortet :hmm: ?

 

har nå en Northwood P4 2.54Ghz @ 3.5Ghz.... :ermm: ...hehe

 

men, må bare si at ATi er "kongen" uansett hvor mye Nividia,, prøver seg..

Lenke til kommentar
heisann! folkens!

 

Blir nok X800XT på meg, har lagt av 5.5k :yes: til det kortet, venter i spenning til det kommer ut!!!

 

 

Føler meg som en liten 6-åring! :p

 

lurer på om jeg trenger ny prossesor, jeg forhold til det super raske skjermkortet :hmm: ?

 

har nå en Northwood P4 2.54Ghz @ 3.5Ghz.... :ermm: ...hehe

 

men, må bare si at ATi er "kongen" uansett hvor mye Nividia,, prøver seg..

Tror nok du blir å ha litt til overs i penger.

Lenke til kommentar
syns det er kjipt at Hercules ikke lager kort lenger. Imagine:

 

- Hercules X800 XT

 

.....oh.....my........god :):dribble:

 

Kvalitet eller hva?  :cool:

Uhm?

 

Med mindre det hadde vært bedre kvalitet på klistremerke ja.

 

Hercules Radeon 9800 XT er HELT identisk som alle de andre 9800 XT korta untatt ASUS sitt. Eneste forskjellen er klistremerke på kortet.

 

På 9800 PRO serien skiller Hercules seg litt ut, men det ville det nok neppe gjort på X800 serien om det hadde vært.

Det er litt feil. Hercules sine hadde bedre kjøleløsning enn de andre produsentene. De hadde en annerledes GPU kjøler, og de hadde kjøleribber på hver av minne brikkene, mens kortet som kom fra ATI var uten.

 

Ihvertfall på 9700Pro

Endret av notarget
Lenke til kommentar
syns det er kjipt at Hercules ikke lager kort lenger. Imagine:

 

- Hercules X800 XT

 

.....oh.....my........god :):dribble:

 

Kvalitet eller hva?  :cool:

Uhm?

 

Med mindre det hadde vært bedre kvalitet på klistremerke ja.

 

Hercules Radeon 9800 XT er HELT identisk som alle de andre 9800 XT korta untatt ASUS sitt. Eneste forskjellen er klistremerke på kortet.

 

På 9800 PRO serien skiller Hercules seg litt ut, men det ville det nok neppe gjort på X800 serien om det hadde vært.

Det er litt feil. Hercules sine hadde bedre kjøleløsning enn de andre produsentene. De hadde en annerledes GPU kjøler, og de hadde kjøleribber på hver av minne brikkene, mens kortet som kom fra ATI var uten.

 

Ihvertfall på 9700Pro

Stemmer.

 

På 9700 og 9800 serien så har Hercules andre kjøleløsninger.

 

Men 9800 XT kortene til Hercules er helt identiske med alle de andre bortsett fra klistremerke, og det ville nok X800 serien også vært, i og med at alle som har kommet hitill har vært helt like, til og med ASUS sitt.

Lenke til kommentar
Vuderer også å kjøpe meg x800pro og ikke sellle det med det første ,går i grunna ut i fra at det ikke tar så lang tid før du kan flashe det til x800xt :p

Dette går desverre ikke, leste det på The Inquirer.

ingen ting er umulig,det tar barre litt lengre tid ;)

hehe :p

Lenke til kommentar

ok, men jeg er interesert i kortet, trenger ikke masse ekstra:D

så jeg får se, vist jeg bestiller fra komplett, får jeg det ikke før 22 juni, og det synes jeg er leng å vente, jeg reiser på jobb 25 mai, å hadde liksom tenkt at jeg sku ha 3dkortet før det da, blir borte i 4 uker :/

 

jaja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...