Gå til innhold

Geforce 6800 ultra, litt dyrt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen det klikker snart oppe i hodet på meg her :realmad:

 

Dere bør ikke dra fram det dyreste fra nvidia BARE fordi det følger med vannkjøling!

Se deg litt rundt!

 

Kan også søke litt så finner du ut at flere har gjort akkurat samme greia!

Lenke til kommentar
Faen det klikker snart oppe i hodet på meg her :realmad:

 

Dere bør ikke dra fram det dyreste fra nvidia BARE fordi det følger med vannkjøling!

såså, pust inn og tell til 10.

 

Jeg er enig, det var dyrt, men så finnes det heldigvis billigere 6800U kort. Tror ikke trådstarter mente dette som noe hån mot nVidia, var nok heller, som det kommer frem av teksten, mer interessert i hva som var så spes. med akkurat dette 6800U kortet. ;)

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Faen det klikker snart oppe i hodet på meg her :realmad:

 

Dere bør ikke dra fram det dyreste fra nvidia BARE fordi det følger med vannkjøling!

såså, pust inn og tell til 10.

 

Jeg er enig, det var dyrt, men så finnes det heldigvis billigere 6800U kort. Tror ikke trådstarter mente dette som noe hån mot nVidia, var nok heller, som det kommer frem av teksten, mer interessert i hva som var så spes. med akkurat dette 6800U kortet. ;)

Det tror ikke jeg heller, men han er da for all del ikke nødt til å finne det dyreste kortet når det er helt klart at det følger med vannkjøling!

Akkurat som om jeg skulle dra fram hercules 9800PRO bare fordi det var det dyreste eksemplaret av 9800PRO når jeg veit godt at det fantes sapphire og powercolor for tusenlappen mindre.

 

edit: tror ikke han lurte på hva som var så spes med kortet. Var heller det at det var fantastisk dyrt i det hele tatt.

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...