Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Satt og kikka på en annen topic hvor det var en link til 7p7.org...

7p7

Leste denne grunninfoen som er skrevet... Og jeg sitter her fryktelig betenkt...
Var det der seriøst ment? Er det virkelig noen som tror på det?
Eller var det en utrolig dårlig spøk?

Og uansett var jo sida så full av skrivefeil at man skulle tro det var en 10-åring som hadde skrivi det. Ingen vil jo ta det der seriøst hvis det var ment å være der...

Andre som kan belyse det der? Eller er jeg bare litt treig og ikke skjønner spøken?


Psion ut


Edit: Aner ikke hvordan dette ble posta her, og ikke i off-topic->annet hvor det var ment å være... kan dere flytte... sorry Endret av PSION
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

d00fen:

Sikker på at en mod har endra den linken? Hvorfor tror du det? Det høres ut som nok en fantasifull konspirasjonsteori spør du meg. Det står jo også "redigert av psion" der.

 

Jeg vet heller ikke hva psion mente å linke til, injuriene mot hw.no eller dette "religion"-opplegget. Begge deler vil jo passe under pisons beskrivelse av hva han har lest. Det er også derfor jeg endret mitt innlegg, først skrev jeg en kommentar til injurie-siden, men så klikket jeg på linken, og oppdaget at den ikke linket dit, men til hovedinnholdet på siden. Dermed fjernet jeg mitt innlegg, da jeg ikke har noen grunn til å kommentere det.

 

Og som sim nevner, det er ingen grunn til å blåse opp i denne diskusjonen nok en gang.

Lenke til kommentar

QUOTE (d00fen @ 15/05/2004 : 13:19)
Dere får tro hva dere vil, men 7p7 er sannheten. Er forresten latterlig at admin  / modd har forandra linken i innlegget til trådstarter slik at den linker til noe annet.

Nå begynner jeg å bli _meget_ lei av dette tullet ditt, først stenger vi ute en bruker så kommer det en ny neste dag som oppfører seg som han har vært her lenge og som går rett inn og begynner på 7p7 saken. (samt en del flere fellende ting)

 

QUOTE

Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle kallenavnene.

&

Respekter dine moderatorer.

 

Og som knatten sier så ønsker vi ikke å blåse opp i denne diskusjonen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...