Gå til innhold

geforce 6800 har komet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe... så ikke leifen min før nå, Det ga jo ingen mening jo. Likevel artig å se 9800 XT (som er noen få prosent bedre enn 9800 Pro) koster mer enn x800Pro som er nesten dobbelt så bra, eller .... ;D Tror jeg er fornøyd med at jeg kjøpte mitt 9800 pro mens det enda var på korttronen og billig, enn at jeg venta til alle spill trengte x800 og jeg endelig fikk 9800XT til 2000 kr .

 

 

Leoss

Lenke til kommentar
Ikke faen om jeg kjøper geforce 6800 ultra til 5000,- når det er treigere enn ati x800, trenger to strømkontakter, har mere varme, trekker mere strøm, ny strømforsyning ?

 

:scared::green::wow:

Om ikke du har en 480 watter ++ så må du legge ut ca 1000kr for en respektabel strømforsyning til GeForce6800Ultra.

Lenke til kommentar
Ikke faen om jeg kjøper geforce 6800 ultra til 5000,- når det er treigere enn ati x800, trenger to strømkontakter, har mere varme, trekker mere strøm, ny strømforsyning ?

 

:scared::green::wow:

Tror nok at nivdia har skutt seg selv i foten denne gangen. Kommer vel snart med en pakkeløsning, kjøp et 6800 Ultra og få med en 480w psu og et big tower på kjøpet bare 7k :green:

 

Blir nok ati denne gangen også gitt :w00t:. Selv om jeg har stor nok psu til å kjøre nivdia sitt kort...

Lenke til kommentar
Om ikke du har en 480 watter ++ så må du legge ut ca 1000kr for en respektabel strømforsyning til GeForce6800Ultra.

Ha ha ha

 

Merkelig at flere hardware-sider har testet det både med 300 og 350W power, og det fungerer vist glimrene. Det er ikke antall Watt som er hovedproblemet det som er hovvedproblemet er at enkelte billig-powersuplyer leverer for lite Ampere på 12Volt

Lenke til kommentar
Raptor' date='06/05/2004 : 20:59']
Om ikke du har en 480 watter ++ så må du legge ut ca 1000kr for en respektabel strømforsyning til GeForce6800Ultra.

Ha ha ha

 

Merkelig at flere hardware-sider har testet det både med 300 og 350W power, og det fungerer vist glimrene. Det er ikke antall Watt som er hovedproblemet det som er hovvedproblemet er at enkelte billig-powersuplyer leverer for lite Ampere på 12Volt

:yes:

spesielt Q-tec :p

 

blir nokk X800 på meg, bedre og billigere (foreløbig da..)

Lenke til kommentar
Raptor' date='06/05/2004 : 20:59']
Om ikke du har en 480 watter ++ så må du legge ut ca 1000kr for en respektabel strømforsyning til GeForce6800Ultra.

Ha ha ha

 

Merkelig at flere hardware-sider har testet det både med 300 og 350W power, og det fungerer vist glimrene. Det er ikke antall Watt som er hovedproblemet det som er hovvedproblemet er at enkelte billig-powersuplyer leverer for lite Ampere på 12Volt

Ehm..

 

NVIDIA har sagt selv at de anbefaler 480w PSU. De fleste store kjente hardwaresider sier selv at de ikke ville kjørt kortet på mindre en 480w. Grunnen til dette er over lengre perioder er ikke en 300-350w tilstrekkelig. Ihvertfall med tanke på dual molex, så bruker du en del "kontakter" allerede fra en PSU, da de leverer flere kontakter med f.eks en MIST 480W PSU.

 

Tenker du å overklokke FX6800Ultra-EX så er 480w et must vil jeg si. Desutten er ikke FX6800U kortet designet til mini-pcer som vokser som varmt hvetebrød.

Lenke til kommentar
Åhh blir litt lei meg :blush:

Har radeon 9800 pro og ingen penger. Har søkt masse sommer jobber men har desverre ikke fått noe :(

Fikk så j@kla lyst på dette kortet, hehe..

Håper jeg bare kan spille doom3 og hl2.

Jeg håper noen får spilt Doom3 og HL2 jeg også... Ikke kjøp noe for disse spillene, da de er like lovende som Jesu tilbakekomsel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...