olejohan Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Er det muli for meg å sette opp en mail server og ha den oppe å gå heile tida. So eg kan foreksempel ha [email protected] til adresse .? Ole-Johan
agvg Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Er det muli for meg å sette opp en mail server og ha den oppe å gå heile tida. So eg kan foreksempel ha [email protected] til adresse .? Selvsagt, du må jo kjøpe deg et passende domene da, kanskje likegreit og også kjøpe e-postservertjenesten?
olejohan Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Skrevet 5. mai 2004 Må eg betale noke for å få d til å funke sann...? er det noken måte eg kan unngå det på.? Ole-Johan
ob1 Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Domenet er ikke gratis. Mailserver kan du val kanskje få gratis hvis du sikter på en linux løsning??
olejohan Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Skrevet 5. mai 2004 har tenkt å legge inn windows. Kva koster et sant domene da.?
agvg Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Må eg betale noke for å få d til å funke sann...? er det noken måte eg kan unngå det på.? Tja, du må jo kjøpe domenet da, det finnes jo noen som tilbyr gratisdomener også.
olejohan Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Skrevet 5. mai 2004 ok..men det er ikkje noken so veit om gratis domene da.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå