Gå til innhold

SINNSYK 3DMARK SCORE!!!!


CAiTiFF

Anbefalte innlegg

Jeg fikk, hold dere fast, 288 poeng i 3DMark2001.

Jeg fikk under 1 fps i alle testene, høyeste 0,9fps.

I Quake3 har jeg mellom 10 og 20 fps med alle tweaks og alle detaljer på det laveste. Og jeg elsker å spille:( Jeg er student. Har såvidt råd til mat.

Har sett på prisoversikten her hver dag i snart 1 år og drømt om en ny maskin.. :sad: Det jeg har er:

 

PII 300mHz

ATi Rage 128

128ram

9gb hd

 

I tillegg er maskinen ustabil som faen, kan ikke formatere for jeg har ikke mulighet til å skaffe de programmene jeg har nå på ny og vil ikke backe up et så rotete system som jeg har. Toppen på kaka er en gammel 15" skjerm :sad:

 

Dersom det finnes en velgjører her som synes synd på meg, ikke nøl med å ta kontakt :smile:

 

Post din sympati her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd den der med ikke å spise på en ukes tid, går bra bare en drikker nok vann evt havresuppe. Problemet er bare at etter en uke blir lissom verden litt "svevende" og det kan være vanskelig å i hele tatt sjangle bort til pc'n, komme seg på nett og enda verre å styre musa over riktige linker. Å skrive inn adressa si i bestillingsskjemaer trenger jeg vel ikke nevne!

 

:razz: :razz: :razz:

Lenke til kommentar

Jeg burde vel kanskje nevnt at jeg er glad i å spise også. :smile:

 

Og en oppgradering av komponenter kommer ikke på tale.. jeg vil ha HELT ny maskin. Det er en prinsippsak.. en dagdrøm :grin:

 

Faen jeg kan ikke engang være en respektabel nerd med det utstyret jeg har jo :sad:

Lenke til kommentar

Dagdrømming er sunt! Jeg dagdrømte om nytt skjermkort i månedsvis, og til slutt ordnet det seg slik at jeg fikk råd til et til rundt 2000 kr :) Jeg har ingen fast inntekt, eller noe! Fortsett å dagdrøm, du... Kanskje ønsket går i oppfyllelse før du aner ;) Uansett: Du har jo ikke dårlig maskin :) Holder med han MX-fyren. Vurder også Radeon VE.

Lenke til kommentar

Kan trøste deg med at du ikke er den eneste. Satt selv på en PII 350 før jeg endelig robba sparekontoen og fikk meg no skikkelig, Tbird 1.2, DDR-hk osv. Men at det er på tide å oppgradere, you bet! Selv med et Gforce 2 GTS/PRO sliter du nok med å kjøre de aller nyeste spilla, dog CS og Quake burde gå rimelig bra. Klare å tweake mitt ATI Rage 3D (overklokka det..lol) og fikk 40-50 sure fps i CS i 640x480 med noen litt sære OpenGL-drivere jeg gravde frem en plass på nettet. Quake orka jeg ikke engang å prøve...3DMark 2001 scoren min var på 6-700 tror jeg, men husker ikke helt. Fikk kjørt det i allfall, surprise! lol

 

Ps. Vi er en gjeng som driver litt eh..uskyldig pengeinnkreving og vi trenger en fyr til å blande sementen til sementskoa for oss..sleng deg med da vel! :razz:

Lenke til kommentar

Hehaehaeh, sementsko KAN jeg.. er så og si utdannet sementskomaker :smile:

 

Jaja, dagen kommer da jeg kjøper den feteste PC'en og tweaker den maks, og den skal eie alt. MM.. Jeg kommer nok til å satse på en AMD 1800xp og ATi Radeon 8500.. jeg har hatt lyst på pc så lenge at dagdrøm pc'en har blitt oppgradert 10-12 ganger :smile:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

jeg skal ikke klage etter det jeg har lest her. en del PC-er her som virkelig er i større nød en min 400mhz 128mb ram med gf2pro. tror jeg klarer meg litt til med denne etter å ha lest her..

Lenke til kommentar

Dagdrømming er gøy vettu !

Dagdrømte om jobb en kveld, og da jeg akkurat holdt på å sovne ringte telefonen min, ble skikkelig sur, for jeg HATER å bli vekt, men krabba meg ut av senga og fikk tatt telefonen og sagt et sjingrende "hallo" Det første den andre sa var : "Var det slik at du ville ha jobb" Plutselig var jeg lys våken, og på to minutter hadde jeg en jobb til i tillegg til den jeg har ! (Jeg er bare 15år)

Tjener ikke fett på noen av de, men penger er PENGER!

Lenke til kommentar

Jeg skal love dere at det er ikke noe og klage på!

Min maskin er helt sucky 2k!

____________________________

 

IBM Aptiva 400mhZ

64mb dritt ram

ATI Rage Pro 4mb ( det står AGP oxo men har ikke sett noen agp slot da:P )

 

Men hvor får jeg 3dmark og bechmark

må teste maskinen min litt :grin:

 

Så ikke klag :smile:

Lenke til kommentar

det gjelder å skaffe venner som driver massivt med data, da får du lettere tak i software. seff ikke helt fullt nøyaktig lovlig men...

 

datadeler er VELDI billig per i dag. Skrap opp lønn/ ukepenger/ trygd/ stipend/ sykepenger/ sosialkontoret/ lage sementskulptur på gata og få penger for det/ selg på qxl auksjon og alt ellers som er mulig på en HEL måned og da skal du visstnok ha det som trengs for å handle og bygge sammen, tatt i betraktning at du får til noe slags inntekt seff...

 

inventum

Lenke til kommentar

Har en 355 mhz celron pentium 2. 228 ram. 16mb grafikk kort, dimond viper. 24 gb. 15 tommers skjerm.. går som sirop. menmen.. har aldri fårstått heilt ditta med overklokking av cpu. Korleis kan eg gjere det? Drømmer om : Xp 1800. Abit kt7a-raid. geforce 3. 160 gb harddisk og en 21 tommers skjerm

Og en 1,5 gb ram

_________________

Alf-Henning Drage

 

[ Denne Melding var redigert av: ahdrage på 2001-11-01 21:18 ]

Lenke til kommentar

HÆRRE GUD.

 

Jeg trodde jeg hadde en DRITT maskin...

 

Jeg har

 

p III 500mhz

128mb dritt ram

s3 savage 4 pro 16mb.

 

Jeg får bare ca 1000 poeng i 3d marks 2001, ligger på 1 -15 fps på "car chase"...... er ikke det lite? Kjøper meg gf 2 pro nå... det hjelper vel på med poenga...

 

Hilsen Senitel

Lenke til kommentar

HÆRRE GUD.

 

Jeg trodde jeg hadde en DRITT maskin...

 

Jeg har

 

p III 500mhz

128mb dritt ram

s3 savage 4 pro 16mb.

 

Jeg får bare ca 1000 poeng i 3d marks 2001, ligger på 1 -15 fps på "car chase"...... er ikke det lite? Kjøper meg gf 2 pro nå... det hjelper vel på med poenga...

 

Hilsen Senitel

Lenke til kommentar

Inventum:

 

Er ikke med på at datadeler i dag er billig. I 1990 betalte jeg 10.000 for en god maskin med tilbehør(skjerm osv). I dag må du betale ca like mye. Noen ting som RAM er blitt billigere, men det spises opp at ting som skjermkort er blitt svindyrt(før kosta korta opp mot 1500kr, nå koster dem jo opp mot 4000kr).

 

Selvsagt fikk ikke jeg CPU på flere hundre mhz i 1990, men det er egentlig ikke det vi er ute etter. vi er ute etter det med dagens høyeste ytelse. Hva som kommer i morra er irrelevant.

 

 

 

Senitel:

 

Den maskinen er jo ikke så ille da. Tror du vil merke det nye skjermkortet kraftig.

 

_________________

I like it I'm not gonna crack

I miss you I'm not gonna crack

I love you I'm not gonna crack

I killed you I'm not gonna crack

 

Nirvana - Lithium

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-11-01 22:00 ]

Lenke til kommentar

Kalle det Sinnsyk 3DMark score!?

Jeg ville kalt det for dødssyk 3Dmark score!!

 

Den best måten å teste en sånn pc er å slippe den fra fjerde etasje og se hvor fort den går. :smile:

 

men av likevel så kan du stikke innom http://www.multicom.no

og kikke på ferdig PC'er til 4498,- og oppover.

 

Men du får skaffe deg jobb eller slutte å spise en måned, hvis ikke så sitter du bare med den falleferdige spilledåsa di resten av livet.

 

:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...