Sink Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 jeg har alltid kallt det awp men en kompis sier alltid awm, vet ikke hvorfor men det har bare blitt sånn!
[g]amer Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 hehe jeg har sikte på sniperene for jeg trykker på windos knappen og alt delete og så esc to ganger så har du musa på sikte
[g]amer Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg tegna en tusjprikk på midten av skjermen og eide hardt på scoutmap med noscope Men det vil jo regnes som cheat å lage crosshair når det ikke skal være det. det går ikke det for når du sikter opp og ned så siketer du vell ikke alltid i midten?
Prowl Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 (endret) AWM er det "virkelige" nanvet tror jeg (Artic Warfare Magnum), mens AWP (arctic warfare police) er kallenavnet. Artic Warfare Magnum er fellesnavn for flere ganske like rifler, artic warfare police er navnet på akkurat den modellen som blir brukt i counterstrike. Så det navnet som er mest riktig å bruke er AWP. AWM er IKKE det korrekte navnet som noen sa 4-5 poster tidligere... Endret 13. mai 2004 av Prowl
Prowl Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 amer' date='12/05/2004 : 17:52'] Jeg tegna en tusjprikk på midten av skjermen og eide hardt på scoutmap med noscope Men det vil jo regnes som cheat å lage crosshair når det ikke skal være det. det går ikke det for når du sikter opp og ned så siketer du vell ikke alltid i midten? Prøv selv, sett fingern midt på skjermen(på siktet)... fingeren vil alltid være på siktet uansett om du sikter opp eller ned... eller snurrer 360 grader rundt...
atrax Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 AWM er IKKE det korrekte navnet som noen sa 4-5 poster tidligere... Hrmf: (...) this weapon is usually called the AWP, Arctic Warfare Police, but it is actually an AWM, or Arctic Warfare Magnum. Kilde: CSNation In your face!
Bandidos-Pelle Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 AWM er det "virkelige" nanvet tror jeg (Artic Warfare Magnum), mens AWP (arctic warfare police) er kallenavnet. 2158652[/snapback] Egentlig er våpnet L96A1 og er en britisk snikskytterrifle. I CS er navnet selvsagt fake som gjelder forsåvidt alle (?) våpen.
SKAÐI Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Fin bump da Hvorfor ikke bare gjøre det lett og kalle det aw ?
Benris Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hvorfor ikke bare gjøre det lett og kalle det aw ? 7838682[/snapback] JA.. Denne diskusjonen er så evig gammel, post opp og post ned om hvem som har rett. alle skjønner jo hva de mener når de sier AWM og AWP.
hiper Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 skjønner ikke at de gidder diskutere det engang...
JohndoeMAKT Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Denne diskusjonen gikk ut på dato lenge siden, tråden stenges.
Anbefalte innlegg