Gå til innhold

awp crosshair

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tegna en tusjprikk på midten av skjermen og eide hardt på scoutmap med noscope :p

Men det vil jo regnes som cheat å lage crosshair når det ikke skal være det.

det går ikke det for når du sikter opp og ned så siketer du vell ikke alltid i midten?

Skrevet (endret)
AWM er det "virkelige" nanvet tror jeg (Artic Warfare Magnum), mens AWP (arctic warfare police) er kallenavnet.  :p

Artic Warfare Magnum er fellesnavn for flere ganske like rifler, artic warfare police er navnet på akkurat den modellen som blir brukt i counterstrike. Så det navnet som er mest riktig å bruke er AWP.

AWM er IKKE det korrekte navnet som noen sa 4-5 poster tidligere...

Endret av Prowl
Skrevet
amer' date='12/05/2004 : 17:52']
Jeg tegna en tusjprikk på midten av skjermen og eide hardt på scoutmap med noscope  :p

Men det vil jo regnes som cheat å lage crosshair når det ikke skal være det.

det går ikke det for når du sikter opp og ned så siketer du vell ikke alltid i midten?

Prøv selv, sett fingern midt på skjermen(på siktet)... fingeren vil alltid være på siktet uansett om du sikter opp eller ned... eller snurrer 360 grader rundt...

Skrevet
AWM er IKKE det korrekte navnet som noen sa 4-5 poster tidligere...

Hrmf:

(...) this weapon is usually called the AWP, Arctic Warfare Police, but it is actually an AWM, or Arctic Warfare Magnum.

Kilde: CSNation

In your face!

• 2 år senere...
Skrevet
AWM er det "virkelige" nanvet tror jeg (Artic Warfare Magnum), mens AWP (arctic warfare police) er kallenavnet.  :p

2158652[/snapback]

Egentlig er våpnet L96A1 og er en britisk snikskytterrifle. I CS er navnet selvsagt fake som gjelder forsåvidt alle (?) våpen.

Skrevet

Hvorfor ikke bare gjøre det lett og kalle det aw ? :p

7838682[/snapback]

JA.. Denne diskusjonen er så evig gammel, post opp og post ned om hvem som har rett. alle skjønner jo hva de mener når de sier AWM og AWP. :hrm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...