Gå til innhold

Jeg vil ha ei ordentlig mus!


Anbefalte innlegg

Leser at logitec MX- serien skal være bra mus å spille med til en fornuftig penge. Vel og bra. For HØYREHENDTE!!! :angry:

Jeg har ikke funnet noen av de bedre "ergonomisk utformede mus"med funksjonalitet for venstra. Skjønner ikke at det ikke er fler venstrehendte som stiller litt krav til komfort? :hmm:

 

Altså; Kan noen foreslå ei bra mus med god feel og respons for venstre hånd? Uten at det er ei eller annen symetrisk standard mus?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ta en nærmere titt på MX 300 musa. Takk for tipset. om jeg enda ikke er 100% overbevist.

 

Og til deg som ike ser problemet, så vil jeg bare gratulere. Du har tilpasset deg utmerket inn i ISO normen for det unisone samfunn. Innlæringsterseklen er du nok over, men for å si kort hvorfor så har det med memorert koordiansjonskontroll og respons presisjon å gjøre. La en høyrehendt gamer kjøre venstre mus og se om det blir godtatt...

Lenke til kommentar

De to beste musene for tiden er vel Logitech MX510 og Razer Viper. Bruker man høy sensitivitet og i tillegg liker små mus er Razer et bra valg. Den passer like godt for høyrehendte som for venstrehendte. www.razerzone.com ellers er MX510 også et bra valg med 8 programmerbare taster og flott finish. Jeg har begge deler men falt mest for Razer da jeg bruker høy sensitivitet. Prisen ligger på ca 400,- for både MX510 og Razer Viper.

Lenke til kommentar
Skal ta en nærmere titt på MX 300 musa. Takk for tipset. om jeg enda ikke er 100% overbevist.

 

Og til deg som ike ser problemet, så vil jeg bare gratulere. Du har tilpasset deg utmerket inn i ISO normen for det unisone samfunn. Innlæringsterseklen er du nok over, men for å si kort hvorfor så har det med memorert koordiansjonskontroll og respons presisjon å gjøre. La en høyrehendt gamer kjøre venstre mus og se om det blir godtatt...

hehe... sant. Samtidig så kan jeg ikke huske å ha problemer med å bruke høyrehendtmus noen gang, men men....

 

Det er den tilpassningsdyktige som overlever lengst :)

Lenke til kommentar
Skal ta en nærmere titt på MX 300 musa. Takk for tipset. om jeg enda ikke er 100% overbevist.

 

Og til deg som ike ser problemet, så vil jeg bare gratulere. Du har tilpasset deg utmerket inn i ISO normen for det unisone samfunn. Innlæringsterseklen er du nok over, men for å si kort hvorfor så har det med memorert koordiansjonskontroll og respons presisjon å gjøre. La en høyrehendt gamer kjøre venstre mus og se om det blir godtatt...

hehe... sant. Samtidig så kan jeg ikke huske å ha problemer med å bruke høyrehendtmus noen gang, men men....

 

Det er den tilpassningsdyktige som overlever lengst :)

Noen synes at verden burde tilpasse seg dem, siden det er mye enklere enn at de skal tilpasse seg verden.

 

MX300.

Lenke til kommentar

Ser den Darwinistiske tanken er sterkt vekket hos høyrehåndsforkjemperne her... Og all ære til dere!!

 

Det er vel kanskje litt derfor primatene er på det nivået de er. Mennesker som ønsker noe bedre er ei plage. Det bør startes egen forening til vern av det som er og til motstand av ideer og utvikling av produkter tilpasset ønsker og behov.

 

Følg opp alle "anstendige" og send et klagebrev til vinneren i PGA Masters turneringen i Golf, Phil Michelson med påpekning av at han baserer seg på meningsløs køllebruk og at han ikke viser noen tegn til tilpassnings evne.

Jimi Henrix tok ihvertfall ansvar og utryddet seg selv..

 

-Lefthanded gaming mouses, anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...