Gå til innhold

MC60


Anbefalte innlegg

Går ut i fra en kan få datakabel til MC60, en får det? Lurte på om det er verdt å kjøpe?

 

Kjøpte meg tlf'n i går, og er til nå fornøyd. Fikk "idol" tlf fra euronics for 98 kr med YoungTalk.....de solgte den for 1298 med kontantkort, men jeg viste til reklamen som gikk på tv på fredag, og fikk den med YT uten problemer.....til og med startpakke for kontant kort (den lå jo inni eska)...så da fikk jeg hundre kr i ringetid...så på en måte...gratis tlf :D Trodde jeg måtte "leve" med idol dekselet...men det fulgte med originalt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Datakabel kan brukes på MC60 uten problemer, og anbefales sterkt - da kan du selv legge inn ringetoner, logoer, overføre bilder fra telefonen, administrere telefonboken osv osv.

 

Du kan bruke enten Siemens sin originale USB-kabel eller seriell-kabel, eller du kan bruke en uoriginal datakabel fra HCS Electronics som koster 198,- eller du kan gå innom en Clas Ohlson-butikk... mange muligheter.

 

Anskaffer du datakabel, så er det jo også kjekt å bruke Siemens Data Suite som kan lastes ned HER

 

Ellers litt mer om MC60 på Siemens sine egne sider

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Stenger denne for dårlig bruk av emnefeltet - les annonseringen øverst i listen over emner.

Det finnes og en tråd her om stengingen her i forumet

 

Slik det er idag er det to felter for å fylle inn emne og beskrivelse. Det du har gjort feil er å bruke beskrivelsesfeltet for å fylle inn informasjon som må være i emnefeltet for å gi mening. Mitt råd er å ikke bruke beskrivelsesfeltet før du har et emnefelt som gir mening i seg selv :)

Det er altså ikke godtatt å kun ha navnet på mobiltelefonen i emefeltet - du må forklare hva det er med denne mobiltelefonen du lurer på/skriver om

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...