Gå til innhold

Star Wars: Knights of The Old Republic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet er velidg bra, men har du først runna det så ser jeg ingen grunn til å spille det igjen...

Err...? Når du har rundet det på en side så kan du runde det på motsatt side (snakker om god eller ond). Det gir to helt forskjellige spillopplevelser, så ja, spill det om igjen gutt!

Lenke til kommentar
Spillet er velidg bra, men har du først runna det så ser jeg ingen grunn til å spille det igjen...

Err...? Når du har rundet det på en side så kan du runde det på motsatt side (snakker om god eller ond). Det gir to helt forskjellige spillopplevelser, så ja, spill det om igjen gutt!

Kan man spille på det gode og onde laget? :green:

Lenke til kommentar
Err...? Når du har rundet det på en side så kan du runde det på motsatt side (snakker om god eller ond). Det gir to helt forskjellige spillopplevelser, så ja, spill det om igjen gutt!

Ingen kaller meg gutt og lever så han kan fortelle om det... Trekk! :laugh:

 

Av natur får jeg meg ikke til å spille ond. Jeg har prøvd, men får dårlig samvittighet etterpå...

 

TheWiz

 

Du velger selv hvor mye lys som skal skinne gjennom deg. (Ja, du kan spille på begge sider).

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
Litt OffTopic, men...Jeg har PC versjonen!
Det er jo sikkert ingen forskjell, så jeg velger å uttale meg om KOTOR;
Det er det desidert BESTE RPG spillet jeg NOEN gang har spilt!!!
I begynnelsen var det egentlig ganske kjedelig. Jeg fikk en del nye spill, og la dermed KOTOR til side, etter hvert ble jeg litt lei av de andre og tok fram KOTOR.
Etter å ha tvunget meg til å spille ei lita stund, ble jeg helt hekta!!!
Du må absolutt bruke MYE tid på KOTOR!
Det er ikke bare å gå fram i en "vei" som er formet slik at du kun kan gå en vei, nei da! Det er gigantisk! Du kan gå igjennom det 10 ganger, og likevel, når du går igjennom det den 11. gangen vil du en eller annen gang si "går det an???"
Det er litt vanskelig å si om du skal kjøpe det eller ei når du ikke gir mer opplysninger om hvilke spill du liker! Hvis du kunne tenkt deg en blanding av Gothic II og Star Wars Jedi Academy er dette noe for deg!!!
Det er ikke et skytespill, og det er ikke et taktikkspill, det er alle spill samtidig!
Racing, Lightsabers, sverd, pistoler/rifler, og selvsagt light og dark side inngår i KOTOR! For meg er KOTOR et MUST! et "KJØP KJØP KJØP KJØP KJØP KJØP KJØP!
Lenke til kommentar

kjøpte det på xbox for,tja, ca. 5 dager siden. Du kan trygt gå og kjøpe, tatt i betraktning at du liker rollespill, selvfølgelig. Det er fantastisk kult.

 

Laman: Ikke tro screenshots, eller hva det er som får deg til å tvile, bare sett deg ned og spill og merk hvor dilla du får :love:

Endret av lar5one
Lenke til kommentar

Noen som vet om steder som selger det til grei pris? Det er jo ikke det _aller_ nyeste spillet lengre. Prøvde meg på AkersMic og deres konkurssalg i Oslo, men der fantes det ikke..

(Noen som vil selge det, så send meg gjerne en PM)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...