defzx Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Ingen som nevner Flutlicht ? Liker lasgo - surrender Deilig sang og sikkert ei deilig jente som synger
Gef Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Liker lasgo - surrender Deilig sang og sikkert ei deilig jente som synger Ja, hun er pen hun! Liker spesiellt Driftwood sin remix av sangen!
Umbra Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra
andreas Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Eclipse av Little Wonder er en annen Progressive Trance låt som jeg synes er utrolig bra. Jepp, den er nyydelig!
sluffy Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Vet ikke om no av dette er nevnt før, men jeg har litt sansen for disse (etter en helg med hjernevasking ): French affair - Sexy Yello - Oh Yeah Marc Dawn - Expander DJ Tatana - Fly DJ Tatana - Words djs @ work - time to wonder djs @ work - someday neo cortex - elements plummet - damaged 666 - insanity (666 mix) jurgen vries - wilderness the shining - maze chakra - love shines trough dj malin - la serenissima blank & jones - beyond time (radio edit) Veracocha - Carte Blanche paul van dyk - nothing but you Dj Quicksilver Pres Base Unique-Always On My Mind
Gerrard Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Vet ikke om no av dette er nevnt før, men jeg har litt sansen for disse (etter en helg med hjernevasking ): French affair - Sexy Yello - Oh Yeah Marc Dawn - Expander DJ Tatana - Fly DJ Tatana - Words djs @ work - time to wonder djs @ work - someday neo cortex - elements plummet - damaged 666 - insanity (666 mix) jurgen vries - wilderness the shining - maze chakra - love shines trough dj malin - la serenissima blank & jones - beyond time (radio edit) Veracocha - Carte Blanche paul van dyk - nothing but you Dj Quicksilver Pres Base Unique-Always On My Mind Enig i: -Marc Dawn - Expander -djs @ work - Time to wonder Har ikke hørt de andre enda...
Dozer_ Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Vet ikke om no av dette er nevnt før, men jeg har litt sansen for disse (etter en helg med hjernevasking ): French affair - Sexy Den sange funker ikke å høre på til vanlig! Den er konge på diskotek, men kommer den i playlisten på mp3 spilleren tar jeg den vekk med en gang!
sluffy Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Vet ikke om no av dette er nevnt før, men jeg har litt sansen for disse (etter en helg med hjernevasking ): French affair - Sexy Den sange funker ikke å høre på til vanlig! Den er konge på diskotek, men kommer den i playlisten på mp3 spilleren tar jeg den vekk med en gang! TØS!!!! Den funker som faen
Dozer_ Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Men on topic: Hviss du liker "happy trance" som jeg liker å kalle det: Dj Ross - Dreamland Dj Ross - Lonely Dj Ross - Smile Dj Ross - Emotion eller Dj Sammy - California Dreaming
Fragletrollet Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Zzzzzz..... Noe bra her, men mye dritt! Seff, bare min mening, skal ikke hakke på andre. =)
sluffy Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Fragletrollet, hva var bra då? Hva liker du, og hva liker du ikke?
andreas Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Nydelige prog låter: Probspot - Blueberry (LikWit & Espen Remix) Marris - Egarnical
Dozer_ Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Det er umulig å bli enig om hva som er den beste trance sangen! Allt er smak og behag, men jeg synes det er kommet veldig mange bra forlsag her! Vet dette strider litt mot det jeg sa, , men hva synes dere er den beste "club" låten, en sang det går an å spille på diskotek, og som det går an å danse til???
ilpostino Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Luvstruck er jo en genistrek ellers er fragma, gigi d'agustinio har laget ganske mye phett,
Fragletrollet Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 (endret) Fragletrollet, hva var bra då? Hva liker du, og hva liker du ikke? Vel, jeg liker mye rart. Jeg kan nevnede som ligner mest på vanlig "trance" altså med en 4/4 beat 140-145 bpm. Psytrance og Goa liffer ganske nærme hjertet mitt. Samme som Hard-Trance, og heller lite dance, harddance, club, techno. Jeg synes Trance må inneholde en god midtone, men det skal ikke gå på bekostningen av oppbygningen eller etter midtpartiet! Dance er for cheesy. Harddance er wannabe happyhardcore, bare enda mer smurf og bjeller. Club er wannabe (det 14isser kaller Techno), men som mer blir til "pakkisjazz", med usjarmerende toner og veldig forutsigbar beat. Men det finnes noe å hente der! Techno er egentlig ikke noe jeg hører på, men (desverre, ikkesant?) ikke ensbetydig med at det dårlig. Jeg bare synes det blir for kjedelig, og det er jo kun beats omtrent. Jeg må ha noen toner. Jaja, jeg er ikke i esset nuh, som dere kanskje ser i posten. Og Ser mange liker luvstruck, kjedelig, forutsigbar, kommersj. Aæsjameg, tenkte seg noe slikt? Kapitalister! Endret 7. juni 2004 av Fragletrollet
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Zzzzzz..... Noe bra her, men mye dritt! Seff, bare min mening, skal ikke hakke på andre. =) Ganske så enig. For mye dance
Alastor Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 (endret) Får poste et par av mine gode gamle favoritter da..fra den gangen trance var nytt og ålreit i norge, og før dj jurgen hadde skjønt at her var det penger å tjene Green Court - Follow me (Cosmic gate remix) <-- min absolutte favoritt, denne er på ITWT 003 Overtone - Manic Movement (Er vel dutch-trance dette, ifølge guiden til fragletrollet) Nunca - House of Doom Kay Tracid - Liquid Skies Binary Finary - 1999 Arrakis - The Spice (ja jeg likte ITWT rimelig bra ) EDIT: Harddance er wannabe happyhardcore, bare enda mer smurf og bjeller. Dette var et jævla gullkorn Men hva synes herr fragletroll om smaken min? Endret 8. juni 2004 av Alastor
Fragletrollet Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Du liker hardtrance, bra det. =) Dere må ta det forrige innlegget mitt med en klype salt, var ikke helt normal da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå