Gå til innhold

ASUS A7N8X Deluxe lydprob.


Anbefalte innlegg

:cry: Noen andre som har et Asus A7N8X Deluxe med defekt lydkort?

HK fungerer helt fint... men er utrolig irriterende at lydkortet ikke funker... det funka da jeg fikk kortet... men plutselig funka det ikke lengre... har prøvet alt av drivere osv.. kan det være at noe annet på hk oxo er defekt? er merkelig at lydkortet plutselig ikke skal virke lengre uten grunn :wallbash:

Endret av Azzbicker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg syns lyden i mitt Asus a7n8x dlx var dårlig så eg investerte i eit Audigy2

hehe... ja... men får meg til å tro at det er noe feil med hk da... siden ikke lydkortet virker... :dontgetit: kan jo kjøpe nytt lydkort... ekke det... men hater at det er noe som ikke virker :roll: hehe.... :innocent:

Lenke til kommentar

har samme problem. lydkortet berre slutta å funka sånn utan videre(a7n8x dlx rev 2) har prøvd alt men det ser ut til at det er hardwaren som er fucka... tørr ikkje sende inn på garantien sida det tar so lang tid og det er eksamens tider no...

Lenke til kommentar
Ta en komplett ut-installering av nforce drivere, også re-installer, sjekk at instillingene i sound storm er riktige, også bør det funke! Det skal ganske mye til å få et integrert lykort til å herpes!

Har så klart gjort dette... formatert flere ganger... funker ikke...

 

Hei, i bios er det en av/på funksjon for lyd
så klart vet jeg det... den er IKKE skrudd av...

 

har samme problem. lydkortet berre slutta å funka sånn utan videre(a7n8x dlx rev 2) har prøvd alt men det ser ut til at det er hardwaren som er fucka... tørr ikkje sende inn på garantien sida det tar so lang tid og det er eksamens tider no...
sjkønner... samme tenker jeg... ;)
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Gammel tråd, men funnet noe løsning? har asus a7n8x deluxe. og utgangene til lyd har sluttet å virka bak... kobler jeg til panelet i front fungerer det der. Slik jeg har forstått må jeg velge mellom frontpanel eller bak..greit nok det.. men da burde bak funka når jeg tar vekk frontpanelen

 

forslag?=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...