Gå til innhold

Dual monitor

totveit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener jeg har lest en plass at det skal gå an å bruke s-video outen i kombinasjon med vanlig vga skjerm. Er det noen av dere som vet om dette går ann, og da eventuelt hvordan det gjøres??

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et Leadtek Geforce 2MX liggende, det kortet har i alle fall den funskjonen. Twinview mener jeg den hette. Var under "display properties", "Settings" og "advanced".

Hvis du har den "Twinview" tabben er det bare å velge der om du vil klone skjermbildet eller utvide desktoppen opp eller ned med TV'en.

Skrevet

Mener det er kun GF2MX som støtter Twinview. Savner den.

Får ikke aktivert TV-Out etter å ha gått fra 98se til 2k. Har prøvd nye drivere, detonator ++. Noen tips?

Skrevet

Har et GF4 ti4600 kort fra asus(V8460), og der er det en LCD output.. Det fulgte med en lcd til crt adapter, så nå bruker jeg to CRT skjermer :smile:

Skrevet

Jeg leter akkurat etter det samme. Jeg har GeForce 2 Pro (POV), med én skjermutgang og én "TV"/s-vhs utgang. Finnes det noen overgang fra s-vhs -> crt? Har lyst til å bruke 2 skjermer...

mvh,

Audun Løvdahl

Skrevet

Quote:

On 2002-04-06 03:18, [email protected] skrev:

Mener det er kun GF2MX som støtter Twinview. Savner den.

Får ikke aktivert TV-Out etter å ha gått fra 98se til 2k. Har prøvd nye drivere, detonator ++. Noen tips?

Hvsi du bruker den derre Refresh fixen KAN det være at TV-out'en ikke funker skikkelig. Se hjemmesiden deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...